×

امام جمعه تبریز: رسالت امام حسین(ع) با بصیرت حضرت زینب تکمیل شد

  • کد خبر: 300917
  • 7 بهمن 1402
  • نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رسالت قیام امام حسین (ع) با بصیرت و دوراندیشی حضرت زینب (س) تکمیل شد.
    امام جمعه تبریز: رسالت امام حسین(ع) با بصیرت حضرت زینب تکمیل شد
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم روز شنبه در اجتماع بزرگ هیئات مذهبی شهرستان بستان آباد با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س) افزود: ایشان بعنوان الگو و اسوه برای مردم است، صداقت و راستگویی، عالمه بودن، مدافع ولایت، مظهر عصمت و پاکدامنی، صبر و استقامت از شاخص های اصلی حضرت زینب (س) بود.
    وی همچنین با تبریک دهه مبارک فجر، بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام حوزه ها، برای نسل جوان و مردم تاکید کرد.
    آل هاشم از جنگ تحمیلی به عنوان یکی از توطئه های دشمنان برای ساقط کردن نظام نوپای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ایستادگی، همراهی و پشتیبانی مردم در هشت سال دفاع مقدس موجب شکست دشمنان در جنگ تحمیلی شد.
    وی با اشاره به ایستادگی مردم غزه در برابر صهیونیست ها، آن را بر گرفته از فرهنگ مقاومت به پرچمداری سردار سلیمانی عنوان کرد.
    آل هاشم با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور، حضور گسترده مردم در انتخابات را یک وظیفه عنوان کرد و افزود: حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات امنیت آور است.
    وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات به عنوان یک اصل و مهمتر از انتخاب است، اظهار کرد: هر چقدر این حضور بیشتر باشد قدرت چانه زنی ایران اسلامی در مجامع بین المللی بیشتر می شود.
    آل هاشم همچنین در سفر خود به روستای آلانق بستان آباد با خانواده شهید حسن فهیمی آلانق دیدار کرد و درگذشت پدر این شهید را تسلیت گفت.
    وی در این دیدار شکوه و اقتدار امروز ایران اسلامی را در نتیجه خون شهدا اعلام کرد و بر پاسداری از خون شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
    شهید حسن فهیمی آلانق در سال ۱۳۶۰ و در جنوب کشور به درجه شهادت نایل شد.

    امام جمعه تبریز حدود پنج ساعت برای دیدار، سخنرانی و گوش دادن به حرف های مردم در روستای آلانق بستان آباد وقت گذاشت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *