×

کارشناس عربستانی:
النصر از تراکتور می ترسد

  • کد خبر: 207363
  • 11 تیر 1400
  • یک کارشناس ورزشی عربستانی که طرفدار تیم الهلال محسوب می شود، در توئیتر خود مدعی شد النصر از شکست و حذف مقابل تراکتور وحشت دارد.
    النصر از تراکتور می ترسد
  • به گزارش نوبر خبر؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته با ارسال نامه ای به تیم های النصر و استقلال اعلام کرد که آنها برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتور و الهلال، باید یک استادیوم بی طرف را به AFC معرفی کند تا بازی آنها در کشور ثالث برگزار شود.

    اما روزنامه الجزیره خبر داد که پافشاری های النصر برای دیدار مقابل تراکتور در عربستان همچنان ادامه دارد و هیئت مدیره این باشگاه سعودی در حال مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیاست تا در استادیوم خانگی خود یعنی مرسول پارک با تراکتور دیدار کند.

    در همین رابطه، صالح الحناکی روزنامه نگار ورزشی عربستانی، این اصرار النصر برای بازی با تراکتور سازی در عربستان سعودی را مسخره کرد. الحناکی با ارسال توییتی در صفحه شخصی خود در “توییتر” گفت تراکتور حریف النصر تیم بسیار ضعیفی است و با تجربه و قدرت استقلال تهران که باید به مصاف الهلال برود، قابل مقایسه نیست.

    این روزنامه نگار ورزشی پافشاری النصر برای بازی در عربستان و در استادیوم خانگی خود یعنی مرسول پارک را گواهی بر ترس این تیم از شکست برابر نماینده ایران و خداحافظی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دانست. صالح الحناکی ادعا کرد که انصراف النصر از لیگ قهرمانان آسیا 2021 بسیار بهتر از این وحشتی است که چهره این تیم را مخدوش می کند.

    لازم به ذکر است که استقلال نیز با اقدامی مشابه از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است تا دیدار این تیم برابر الهلال در استادیوم آزادی تهران برگزار شود ولی به نظر می رسد AFC همچنان بر نظر قبلی خود مبنی بر برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در کشور بی طرف پابرجا باشد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *