×

برف تعطیلات سرمربی را خراب کرد؛
اقامت اجباری سولدو در ترکیه تمام شد

  • کد خبر: 226858
  • 6 بهمن 1400
  • سرمربی کروات تراکتور بعد از دو روز اقامت اجباری در ترکیه، به سمت کشورش پرواز کرد.
    اقامت اجباری سولدو در ترکیه تمام شد
  • به گزارش نوبر خبر؛ زونیمیر سولدو از وقفه ایجاد شده در بازی های لیگ برتر به خاطر بازی های تیم ملی استفاده کرده و روز دوشنبه ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا از این کشور راهی کرواسی شده و با خانواده خود دیدار کند.

    سرمربی تراکتور که به دلیل فشردگی بازی های لیگ برتر نتوانسته بود در کریسمس به کشور خود سفر کند روز دوشنبه بعد از حضور در ترکیه، قصد پرواز به سمت کرواسی را داشت اما برف سنگین در این کشور باعث شد تا پرواز او لغو شده و سولدو دو روز اقامت اجباری در ترکیه را تجربه کند.

    بعد از مساعد شدن شرایط جوی در کشور ترکیه، سولدو امروز موفق شد راهی کشورش شود. این اتفاق باعث شد تا دیدار او با خانواده اش محدود به دو روز شود چرا که سرمربی تراکتور طبق برنامه ریزی بایستی صبح روز شنبه در تبریز حضور داشته باشد.

    تمرین تراکتور هم این روزها تعطیل است و سرخ پوشان از روز شنبه کار خود را شروع خواهند کرد. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، سولدو صبح روز شنبه هفته آینده در تبریز حاضر شده و شاگردانش در این روز، دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین خواهند کرد.

    این اتفاق در حالی برای سرمربی تیم تراکتور رخ داد که مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی هم به این دلیل در ترکیه حضور دارد و هنوز موفق به پرواز به سمت ایران نشده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *