×

افشاگری جنجالی مدیرعامل ماشین پیش از برکناری

  • کد خبر: 170257
  • 23 دی 1399
  • مدیرعامل ماشین پیش از برکناری اقدام به افشاگری کرد.
    افشاگری جنجالی مدیرعامل ماشین پیش از برکناری
  • به گزارش نوبر خبر؛ سیدمحمد علوی، ساعتی پیش با تصمیم هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار شد. او صبح امروز مصاحبه تندی علیه مدیران بالا رده باشگاه انجام داده بود که در این برکناری بی تاثیر نبود. این اظهارات در حالی از سوی علوی مطرح شد که معمولا او را فردی آرام و کم حاشیه دیده بودیم. در ادامه صحبت های عجیب او را که در گفت و گو با ایرنا عنوان شد را بخوانید:

    مالک محوری ضربات سختی به فوتبال آذربایجان می زند

    متاسفانه شرایطی در باشگاه ماشین سازی حاکم شده است که قابل بیان و تحلیل نیست . بنده به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ باشگاه ماشین سازی که در این تیم بزرگ شده، بازی کرده و مدیریت کرده است، با جرات اعلام می کنم که مالک محوری در این مجموعه، ضربات سخت و جبران ناپذیری به پیکره فوتبال آذربایجان می زند که در این میان بزرگ ترین لطمه به قدیمی ترین تیم  آذربایجان وارد می شود.

    مخالف راه ندادن دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه بودم

    علوی با بیان اینکه جلوگیری از ورود صدا و سیما به بازی ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان مهمترین عامل بروز حواشی در باشگاه ماشین سازی بود، اضافه کرد: در حالی که این بازی قرار بود روز ۸ دی ماه برگزار شود، شخص بهداد بیات به عنوان نماینده تام الاختیار زنوزی در باشگاه، از بنده درخواست کرد تا نامه ای مبنی بر ممنوعیت ورود دوربین های تلویزیونی به صدا و سیما ارسال کنم که با پاسخ منفی من مواجه شد و اعلام کردم این اقدام درستی نیست و باید جوابگوی نهادهای بالاتر باشیم. اما با اصرار وی، بنده نامه ای با همان مضمون نوشته و به صدا و سیما ارسال کردیم که متعاقب آن بازی به دلیل بارش برف، لغو و به روز نهم دی ماه موکول شد که سپس با توجیهات من، بیات اعلام کرد نامه ای برای کن لم یکن کردن نامه اولی به مراجع مرتبط زده شود که همین گونه شد، اما در کمال تعجب راس ساعت ۱۱ که برای برگزاری بازی  به ورزشگاه بنیان دیزیل رفته بودم، با تماس مسئولان صدا و سیما، متوجه جلوگیری از ورود تیم های فیلمبرداری شدم.

    بیات گفت: من خجالت می کشم به شما چنین درخواستی بدهم!

    پس از این وقایع مقامات باشگاه به جلسه ای در استانداری فرا خوانده شدند که به دلیل حضور بیات در ان نشست، من در جلسه حاضر نشدم. بلافاصله پس از برگزاری جلسه در استانداری آذربایجان شرقی، از طریق مدیر اجرایی باشگاه به من از قول بیات اطلاع داده شد که از سمت خود استعفا بدهم که از این تصمیم بسیار ناخرسند شده و پس از بازی با سپاهان به سراغ آن فرد رفته و گفتم چرا درخواست استعفای مرا از کانال های دیگر اعلام می کنید و اگر دلیل خاصی برای این موضوع  وجود دارد، اعلام کنید تا تصمیم نهایی را بگیرم که در مقابل، بیات گفت: من خجالت می کشم به شما چنین درخواستی بدهم.

    از ۹ دی ماه در باشگاه حاضر نمی شوم

    به طور تلویحی از ۹ دی ماه در باشگاه حاضر نمی شوم تا آقایان مسایل را روشن کنند. وی با اشاره به اینکه در بسته شدن تیم و آوردن سرمربی مستعفی ماشین سازی هیچ نقشی نداشته است، گفت: “بر همین اساس اگر قصوری متوجه بنده است، باید از سوی کسی که درخواست استعفایم را داده است، اعلام شود و الا بنده کسی نیستم که به خاطر رفتارهای بی منطق عده ای، تحت تاثیر قرار بگیرم؛ همچنانکه سرمربی قبلی تیم تحت تاثیر قرار گرفت و استعفا داد، در حالی که اخراج شده بود.”

    کوچکترین چشمداشتی از این باشگاه نداشته ام

    اینکه انتظار داشته باشند بنده با حرف های نسجیده کناره گیری کنم، عبث است، چون من زندگی خود را فدای ماشین سازی کرده و کوچکترین چشمداشتی از این باشگاه نداشته ام. بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، شخص بیات پیش من آمد و گفت بیاتلو نمی تواند در تیم کار خاصی انجام بدهد و باید برکنارش کنیم که به وی گفتم قبل از برکناری او باید گزینه های سرمربیگری را مشخص کرد و حتی پیشنهاد دادم از بین ساکت الهامی و فیروز کریمی یکی را انتخاب کنیم که این موضوع نیز بدون نتیجه ای مسکوت ماند.

    اصول باشگاه داری در ماشین سازی به راحتی زیر پا گذاشته می شود

    وی با ابراز تاسف از اینکه باشگاه ماشین سازی تبریز دچار بحران های خود ساخته شده است، دلیل این امر را مالک محور بودن آن اعلام و اضافه کرد: متاسفانه اصول باشگاه داری در ماشین سازی به راحتی زیر پا گذاشته می شود. به گفته علوی، پس از بازی ماشین سازی با سپاهان، این باشگاه بدون مدیر اداره می شود و هیچ اقدامی نیز برای روشن شدن وضعیت کنونی صورت نمی گیرد و آنگونه که اطلاع دارم شخص بیات نیز در تهران بوده و تاکنون به تبریز بازنگشته است.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *