×

اعدام متجاوزین به عنف در «مرند» امنیت جامعه را حفظ می‌کند

  • کد خبر: 231342
  • 19 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر،روز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خانمی به همراه عوامل اورژانس اجتماعی به دادستانی شهرستان مرند مراجعه و اعلام کرد که توسط ۵ نفر ناشناس دزدیده و به کوه‌های اطراف مرند برده شده و متاسفانه توسط هر ۵ نفر مورد تجاوز قرار گرفته است. پس از صدور کیفرخواست و رسیدگی دقیق پرونده در […]

    اعدام متجاوزین به عنف در «مرند» امنیت جامعه را حفظ می‌کند
  • به گزارش نوبر،روز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خانمی به همراه عوامل اورژانس اجتماعی به دادستانی شهرستان مرند مراجعه و اعلام کرد که توسط ۵ نفر ناشناس دزدیده و به کوه‌های اطراف مرند برده شده و متاسفانه توسط هر ۵ نفر مورد تجاوز قرار گرفته است.

    پس از صدور کیفرخواست و رسیدگی دقیق پرونده در دادگاه کیفری استان، در نهایت هر ۵ متهم با توجه به اقاریر خود و مستندات قطعی، به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و در خصوص سایر اتهامات به حبس محکوم شدند که مجازات اعدام پس از تأیید حکم این افراد در دیوان عالی کشور روز  گذشته ۱۸ مردادماه اجرا شد.

    در همین رابطه حجت‌الاسلام والمسلمین علی نعمت‌زاده، امام جمعه شهرستان مرند متذکر شد: عمل به قانون هم‌سو با حفظ امنیت و سلامت افراد جامعه برای هر شخص بدون در نظر داشتن مقام و منصب وی مورد تأیید است.

    امام جمعه مرند تصریح کرد: انتشار این خبر تجاوز طی سال گذشته باعث تاسف و تاثر زیادی بین مردم شهرستان شد، تجاوز به عنف اقدام شنیعی است که در هیچ جای دنیا مورد تأیید نیست و امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

    وی یادآور شد: تأمین سلامت و امنیت تک تک افراد جامعه امری ضروری و مهم است و اگر بدون واسطه و سفارش قانون را اجرا کنیم، قطعا امنیت جامعه حفظ می‌شود.

    نعمت‌زاده ضمن تأکید بر لزوم اجرای قانون برای حفظ آرامش مردم خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی دارای فرهنگ متعالی است و قانون مورد تأیید و صحیح باید اجرا شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *