×

تصمیمات شائبه برانگیز بودند؛
اعتراض شدید تراکتور به داوری بازی با آلومینیوم

  • کد خبر: 226706
  • 15 آذر 1400
  • باشگاه تراکتور نسبت به انتخاب و قضاوت داور بازی با آلومینیوم انتقاد کرد.
    اعتراض شدید تراکتور به داوری بازی با آلومینیوم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تغییر داور بازی تراکتور و آلومینیوم درست شب قبل از بازی با اعتراض شدید تراکتوری ها همراه بود، اعتراضاتی که بعد از بازی به اوج خود رسید. سرخ پوشان فوتبال تبریز معتقد بودند که اشکان خورشیدی در بازی با آلومینیوم اشتباهات تاثیر گذاری علیه تیم شان داشته و در همین رابطه نامه ای را به همراه مستندات موجود خطاب به «حیدر بهاروند»، رئیس سازمان لیگ ارسال کرد.

    در بخش اول نامه تراکتوری ها به تغییر داور اشاره و اعلام شده که هیچ دلیل برای این تصمیم عنوان نگردیده است:

    “باتوجه به اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال در تاریخ دهم آذرماه، قضاوت بازی دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال به آقایان احمد محمدی، حمید سبحانی، مهدی شفیعی و مسعود حقیقی سپرده شده بود که نماینده فدراسیون فوتبال، ساعت ۲۰ روز سه شنبه (۱۳ آذر) در جلسه هماهنگی قبل این بازی، از تغییر تیم داوری خبر داد. بر اساس اعلام ایشان، اشکان خورشیدی و یاسر همرنگ به ترتیب جایگزین داور وسط و داور چهارم شدند. این تغییر تیم داوری در حالی رخ داد که خبری در سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این زمینه منتشر نشد و هیچ‌گونه توضیحی نیز از سوی مراجع ذیربط در رابطه با دلایل اتخاذ این تصمیم ارائه نشد. ”

    در ادامه نامه بلند بالای تراکتوری ها به اشتباهات تاثیر گذار اشکان خورشیدی اشاره شده است. تراکتوری ها معتقد هستند که داور بازی حداقل دو گل سالم آنها را مردود اعلام کرد. متن اعتراض آنها به اشتباهات داور به شرح زیر است:

    -بر اساس تصاویر تلویزیونی، دقیقه ۶ بازی، ضربه بازیکن تراکتور پس از برخورد به تیرک افقی از خط دروازه عبور کرد که متأسفانه داور و کمک‌هایشان از این صحنه چشم پوشی کردند. همگان می‌دانیم که دستیابی به گل برتری در دقایق نخست، می‌توانست روند بازی را به طور کامل عوض کند.

    -بر اساس تصاویر گرفته شده توسط دوربین باشگاه، دقیقه ۷۴ بازی بازیکن آلومینیوم با استفاده از دست خود، توپ را راهی کرنر کرد که این صحنه خطای پنالتی به نفع تراکتور بود.

    -بر اساس تصاویر تلویزیونی، محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتور، دقیقه ۸۲ بازی در حالی توپ را وارد دروازه حریف کرد که هنگام ارسال پاس، این بازیکن از مدافع تیم آلومینیوم عقب‌تر بود و تصمیم داور مبنی بر آفساید بودن این گل، اشتباه بود.

     

     

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *