×

اسدی و بابایی در آستانه تراکتوری شدن

  • کد خبر: 171171
  • 20 بهمن 1399
  • معاون باشگاه تراکتور اعلام کرد که بر اساس گفته های مالک، باشگاه مشکلی از بابت خرید بازیکن در نقل و انتقالات نخواهد داشت.
    اسدی و بابایی در آستانه تراکتوری شدن
  • به گزارش نوبر خبر؛ با توجه به شرایطی که تیم تراکتور در نیم فصل اول لیگ بیستم داشته، نیاز به جذب بازیکن در چندین پست به شدت احساس می شود. علیرضا رحیمی، معاونت فرهنگی باشگاه تراکتور در گفت و گو با شبکه سهند، توضیحاتی در خصوص برنامه نقل و انتقالاتی این باشگاه داد.

    می خواهیم تیم را یکدست کنیم

    اگر بتوانیم می خواهیم تیم را یکدست کنیم و میانگین تیم را اصلاح کنیم. ما بازیکنان بزرگی داریم و به دنبال خارج کردن چند بازیکن از لیست و جذب چند بازیکن جدید هستیم. دفاع وسط، دفاع راست، دفاع چپ و خیلی از پست های دیگر، نیاز به تقویت داریم. ما باید بک آپ های خوبی در پست های متعدد داشته باشیم.

    مشکل مالی برای نقل و انتقالات نداریم

    امروز با آقای زنوزی در مورد نیم فصل دوم صحبت می کردم که ایشان فرمودند هیچ مساله مالی وجود ندارد و می توانید بازیکنان مورد نظر را جذب کنید. این می تواند یک خبر خوب برای هواداران تراکتور باشد.

    اسدی در آستانه تراکتور شدن

    رضا اسدی در دوره ای که با ما بود، خوب کار کرد و گل های حساسی هم به ثمر رساند. ولی برای جذب او مشکل بزرگی داریم. با او صحبت کردیم اما یک حرفی که درباره این بازیکن شنیدیم این بود که از ناحیه پا دچار شکستگی است و باید آن را بررسی کنیم. اگر هم بیاید یک ماه بعد می تواند بازی کند.

    بابایی را قطعا خواهیم آورد

    پیمان بابایی بچه تبریز است و قطعا هم او را خواهیم آورد. او یک مقدار باید تعاملش را با باشگاه بیشتر کند. شاید بزرگان تیم در یک مقطع چیزهایی بگویند که پیمان باید بداند مصلحت است.

    ترجیح من آذرنیاست نه آندو

    من در مورد آندو گفتم که چنین چیزی وجود نداشت، شاید در رادیو منظورم را خوب مطرح نکرده ام. در پست سرپرست آقای آذرنیا را داریم که مهره بسیار قدرتمندی هستند. اگر به من باشد آقای آذرنیا را بیشتر ترجیح می دهم. ایشان شاید اختلاف سلیقه ای با شجاعی داشته باشد ولی تفکیک وظایف وجود دارد.

    جذب لژیونرها سخت است

    مرتضی پورعلی گنجی، قوچان نژاد، کریم انصاری فرد، سردار آزمون بازیکنانی هستند که با شرایط فعلی ارز جذب آنها خیلی دشوار است و باید نسبت به توانمان اقدام کنیم.

    تمدید با کاپیتان ها

    جایگاه کاپیتان ها بسیار بالاست؛ آنها برند هستند. اما ما یک تیم هستم و باید این را جا بیاندازیم که هر اسمی که هرچقدر بزرگ باشد از تراکتور بزرگ نخواهد بود. من امروز یک ساعت با آقای شجاعی صحبت کردم و این پتانسیل را دارد که سال ها در فوتبال تبریز حضور داشته باشد و در شان باشگاه تراکتور و تراکتورچی هاست.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *