×

روایت جالب اکبرپور:
استرس تراکتور بازیکن ماشین را در خواب مصدوم کرد!

  • کد خبر: 174877
  • 8 خرداد 1400
  • سرمربی تیم ماشین سازی معتقد است که تیم حریف مستحق پیروزی در بازی امروز بود.
    استرس تراکتور بازیکن ماشین را در خواب مصدوم کرد!
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم ماشین سازی با دو گل مغلوب تراکتور در دربی آذربایجان شد. صحبت های علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری پس از این دیدار را بخوانید:

    پیروزی حق تراکتور بود

    به تیم تراکتور این پیروزی را تبریک می گویم؛ پیروزی حق این تیم بود. همه شرایط تیم ما را می دانند. وضعیت مان به گونه ای است که نباید گل بخوریم ولی تیم مان جوان و دست مان روی نیمکت خالی است. اگر بخواهم از همان ابتدا به پرس حریف بپردازیم، تیم مان از هم می پاشد.

    به چند بازیکن مصدوم بازی دادیم

    با توجه به شرایطی که داشتیم به دنبال ضدحمله و عقب بازی کردن بودیم چرا که ابتدا به دنبال این بودیم که گل نخوریم. به دنبال پیاده کردن برنامه هایمان در زمین هستیم و می خواهیم با کارهایی که می کنیم به گل برسیم. نه می خواهیم دفاع کنیم و نه حمله، شکل بازی مان به گونه ای بود که بازیکنان در یک سوم دفاعی جمع شوند و پس از دریافت توپ حمله کنیم. دست مان واقعا خالی است. دو سه بازیکن را با وجود مصدومیت بازی دادیم چون جایگزین نداشتیم.

    کتف بازیکنانمان در خواب در رفت!

    زمانی که نام یک تیم بزرگ می آید بازیکنان هل می شوند. شب گذشته کتف یک بازیکن در خواب در آمد! ببینید که چه وضعیتی داریم که حساسیت بازی باعث در رفتن کتف یک بازیکن در خواب می شود! تراکتور خوب بازی کرد و به این تیم تبریک می گویم. داور می‌توانست مهربانانه ‌تر سوت بزند. هیچ وقت اعتراضی به داوری نمی کنم ولی خطاهایی که برای تراکتور گرفته شد برای ما گرفته نشد یا دایوهایی که آن طرف خطا اعلام شد این طرف به خاطرش به بازیکن ما اخطار داده شد. داوران از آذربایجان شرقی بودند و نباید اسامی روی آنها تاثیر بگذارد. با تعویض ابراهیمی تیم حریف را تحت تاثیر قرار دادیم ولی اخراج بازیکنمان شیرازه تیم را به هم ریخت.

    جای ماشین ته جدول نیست

    ان‌شاءالله روزی در این فوتبال فرا برسد که تراکتور و ماشین‌سازی در جایگاه‌های اصلی خود باشند. همه می‌دانند جایگاه ماشین سازی ته جدول نیست. اما تیم به دلایلی از ابتدای فصل به قعر جدول چسبیده و جدایی از انتهای جدول، برای تیمی که بازیکن ندارد خیلی سخت است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *