×

ایمانی و دهقانی به مس نمی رسند؛
استارت تراکتور با دو جلسه تمرین در روز

  • کد خبر: 227043
  • 6 فروردین 1401
  • با نظر سرمربی ترکیه ای، تراکتوری ها این روزها دو جلسه تمرینی در روز برگزار می کنند.
    استارت تراکتور با دو جلسه تمرین در روز
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور در سیزده هفته اخیر هیچ بردی کسب نکرده و با 17 امتیاز و رتبه سیزدهم سال 1400 را به پایان رساند. تغییر سرمربی هنوز در کیفیت نتایج این تیم تغییری ایجاد نکرده و ارطغرول ساغلام در تلاش است تا هر چه زودتر تیمش را از منطقه خطر دور کند. او بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروز، دو جلسه تمرین در روز را برای شاگردانش در نظر گرفته است.

    تمرینات تراکتور در سال 1401 از روز گذشته شروع شد. طبق برنامه ریزی کادرفنی، سرخ پوشان سه روز ابتدایی تمرینات را دو جلسه ای برگزار می کنند. نوبت صبح به تمرینات بدنسازی و نوبت عصر به تمرینات تاکتیکی اختصاص دارد.

    تراکتور روز یکشنبه 14 فروردین در تبریز میزبان مس رفسنجان خواهد بود. تمرینات این تیم از روز یکشنبه دوباره تک جلسه ای خواهد شد. ساغلام برای بازی های حساس پیش رو چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت که از جمله آنها می توان به ایمانی، دهقانی و حسینی اشاره کرد.

    خونریزی در ناحیه ساق پای راست مقابل شهرخودرو باعث شد تا اکبر ایمانی چند هفته ای از همراهی تراکتور بازبماند. او در حال گذراندن روند درمانی است و طبق گفته پزشک تیم به نظر می رسد به بازی با مس نرسد. پارگی دو رباط مچ پای رضا دهقانی در بازی با سپاهان، او را هم از ترکیب تراکتور دور کرد. این بازیکن هم دیگر غایب تراکتور مقابل مس خواهد بود. عبدالله حسینی که از نجیه کمر دچار مشکل شده بود روز گذشته به تمرینات اضافه شد و در تلاش است تا خود را به بازی های آتی برساند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *