×

اختصاص ۲۲۸ میلیارد تومان برای رفع مشکلات حوزه‌های قضایی آذربایجان شرقی

  • کد خبر: 232474
  • 13 مهر 1402
  • به گزارش نوبر و به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر استانی به آذربایجان شرقی، اظهار کرد: مجموعاً ۲۲۸ میلیارد تومان برای رفع مشکلات حوزه‌های قضایی استان آذربایجان شرقی اختصاص پیدا کرد. رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: مقرر شد ۸۱ قاضی تا پایان سال به […]

    اختصاص ۲۲۸ میلیارد تومان برای رفع مشکلات حوزه‌های قضایی آذربایجان شرقی
  • به گزارش نوبر و به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر استانی به آذربایجان شرقی، اظهار کرد: مجموعاً ۲۲۸ میلیارد تومان برای رفع مشکلات حوزه‌های قضایی استان آذربایجان شرقی اختصاص پیدا کرد.

    رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: مقرر شد ۸۱ قاضی تا پایان سال به دادگستری استان آذربایجان شرقی تزریق شود.

    رئیس عدلیه بیان داشت: به مناسبت ایام ماه پر فضیلت ربیع‌الاول و همزمان با حضور هیئت عالی قضایی در استان آذربایجان شرقی، ۱۲۰ تن از زندانیان واجد شرایط از زندان‌های سراسر استان آزاد شدند.

    رئیس قوه قضائیه گفت: در جریان حضور مسئولان عالی قضایی در مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی، با بیش از ۲۴۰ تن از مراجعه‌کنندگان به مراجع قضایی ملاقات حضوری ترتیب داده شد و بیش از هزار و ۳۶۰ درخواست کتبی واصل شد که البته بخشی از آن‌ها مرتبط با قوه قضائیه نیستند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *