×

انتخاب پر سر و صدای باشگاه ماشین سازی؛
آیا این انتخاب واقعا به خواست هوادار بود؟

  • کد خبر: 172889
  • 18 فروردین 1400
  • انتخاب مدیر ورزشی جدید باشگاه ماشین سازی حواشی بسیاری به همراه داشته است.
    آیا این انتخاب واقعا به خواست هوادار بود؟
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم ماشین سازی تبریز به عنوان قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور دوران سختی را پشت سر می گذارد. دگرگونی تیم پیش از شروع بازی ها که با جدایی پر تعداد بازیکنان همراه بود، ماشین سازی را پیش از شروع لیگ بیستم به عنوان اصلی ترین مدعی سقوط به لیگ یک معرفی کرد. سید محمد علوی، مدیرعامل وقت ماشین سازی که از پیشکسوتان آن بود نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و دی ماه سال گذشته به طور عجیبی به همکاری خود با سبزپوشان خاتمه داد. در ادامه حامد نجفی به عنوان مدیرعامل جدید در ماشین سازی شروع به کار کرد.

    طی هفته های اخیر شاهد اتفاقاتی در باشگاه ماشین سازی بودیم که طی آن مالک باشگاه قصد واگذاری آنرا داشت اما در نهایت با میانجی گری مسئولان شهری این واگذاری به بعد از پایان فصل موکول شد. در حالی که هواداران ماشین سازی امیدوار به بازگشت آرامش به تیم شان در هفته های حساس پیش رو بودند، یک انتخاب بحث بر انگیز بار دیگر ماشین سازی را وارد حاشیه کرد. در خبر مربوط به این انتخاب آمده است:

    بابک آستن با درخواست هواداران تیم ماشین سازی تبریز و نظر به تجارب ورزشی، طی حکمی از سوی حامد نجفی مدیر عامل این باشگاه، به عنوان معاون ورزشی سبز قباهای تبریز معرفی شد.

    با وجود اشاره به درخواست هواداران در انتخاب یاد شده، شاهد اعتراضات گسترده اهالی فوتبال آذربایجان به انتخاب آستن به عنوان معاون ورزشی ماشین سازی بودیم. این اعتراضات از روز گذشته در فضای مجازی و محافل فوتبالی شهر تبریز دیده می شود و سوال بزرگی را به وجود آورده است؛ سوالی که یک پارادوکس بزرگ را به وجود می آورد؛ پارادوکسی که چند سوال مهم را به همراه داشته است:

    • آیا واقعا این انتخاب به خواسته هواداران ماشین سازی بود؟
    • تجارب ورزشی که به آن اشاره شد دقیقا چه مواردی را شامل می شود و آیا برای چنین پستی در یک تیم لیگ برتری کافی است؟
    • آیا ماشین سازی که قدیمی ترین تیم شمال غرب کشور است، پیشکسوت موجه تر و مورد قبول تری نداشت؟
    • این انتخاب با چه تضمینی صورت گرفته است؟

    این ها سوالاتی است که از دل صحبت های اعتراضی هواداران ماشین سازی به انتخاب یاد شده، استخراج شده و پاسخ شان به شدت ضروری است اما با توجه به شرایط فعلی کسی نیست که بخواهد پاسخی به آنها بدهد؛ البته به نظر هم نمی رسد پاسخ قانع کننده ای برای این سوالات وجود داشته باشد.

    در شرایطی که ماشین سازی از نظر فنی با مشکلات بسیاری روبرو است و رتبه تیم در جدول رده بندی به خوبی نشان از این مشکلات دارد، بازگشت آرامش به اردوی تیم بزرگترین خواسته ای است که هواداران دارند اما چنین انتخاب پرحاشیه ای نه تنها نمی تواند مشکلات را کم کرده و آرامش را برگرداند بلکه پتانسیل بالقوه ای برای بدتر شدن شرایط حتی را هم دارد. همیشه گفته اند که نام های رفتنی اند و این تیم است که می ماند اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که همین نام ها می توانند یک تیم را بدنام کرده و برای همیشه آن را از یادها ببرند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *