×

آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، ارتش اشغالگر نیروهای ذخیره را فراخواند

  • کد خبر: 232678
  • 15 مهر 1402
  • به گزارش نوبر و  به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (شنبه) از آغاز تهاجم به منطقه غزه و حمله به مقرهای جنبش حماس خبر داد. رژیم اشغالگر نام این عملیات را «شمشیرهای آهنین» نام نهاده است. به نوشته وبگاه خبری معا، او همچنین اعلام کرد که وزیر جنگ […]

    آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، ارتش اشغالگر نیروهای ذخیره را فراخواند
  • به گزارش نوبر و  به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (شنبه) از آغاز تهاجم به منطقه غزه و حمله به مقرهای جنبش حماس خبر داد. رژیم اشغالگر نام این عملیات را «شمشیرهای آهنین» نام نهاده است.

    به نوشته وبگاه خبری معا، او همچنین اعلام کرد که وزیر جنگ رژیم اشغالگر با فراخوان نیروهای ذخیره موافقت کرده است و ارتش این رژیم در آماده‌باش کامل به سر می‌برد. به گفته ارتش صهیونیستی تاکنون بیش از ۲۲۲۰ موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

    در همین حال بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت نیز با مقامات ارشد امنیتی و نظامی تشکیل جلسه اضطراری داد.

     «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، صبح امروز (شنبه)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد.

    فرمانده کل کتائب القسام اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

    محمد الضیف اضافه کرد: «ما تصمیم گرفته‌ایم جنایت اشغالگران را پایان دهیم. زمانی که آن‌‌ها بدون هیچ گونه حساب و کتابی یاغی‌گری می‌کردند به پایان رسید».

    وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز (شنبه)، بعد از حملات ترکیبی نیروهای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بیانیه صادر کرد.

    براساس گزارش شبکه «الجزیره»، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «اسرائیل تحت حمله قرار دارد و حماس در عملیاتی تروریستی به آن نفوذ کرده است. ما هر چه بتوانیم برای محافظت از خودمان انجام می‌دهیم».

    رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نیز در اولین خبرها درباره عملیات طوفان الاقصی اذعان کردند که این عملیات از آن‌ها تلفات گرفته است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *