×

آزمون استخدام مربی پرورشی نیمه دوم امسال برگزار می‌شود

  • کد خبر: 229058
  • 24 تیر 1402
  • به گزارش نوبر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش، اظهار کرد: آزمون استخدام آموزگار برگزار شد که در حال حاضر فرایند استخدام در حال انجام است. وی با بیان اینکه آزمون استخدام دبیر، 12 مرداد 1402 برگزار می‌شود، افزود: آزمون مربی پرورشی به شهریور نمی‌رسد و در نیمه […]

    آزمون استخدام مربی پرورشی نیمه دوم امسال برگزار می‌شود
  • به گزارش نوبر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش، اظهار کرد: آزمون استخدام آموزگار برگزار شد که در حال حاضر فرایند استخدام در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه آزمون استخدام دبیر، 12 مرداد 1402 برگزار می‌شود، افزود: آزمون مربی پرورشی به شهریور نمی‌رسد و در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.

    وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا امسال کمبود معلم داریم؟»، ادامه داد: ان‌شاءالله تدبیر می‌کنیم؛ البته هرسال تدبیر کردیم و امسال هم تدبیر می‌کنیم.

    پیش از این، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به خبرنگار فارس، گفت: در حال رایزنی برای تعداد ردیف استخدام هستیم و اطلس نیاز متناسب با مدارس و مناطق آماده شده است؛ دو مدل برای جذب نیرو را پیشنهاد کردیم که مدل اول ارائه کدمحل‌ها برای جذب 11 هزار مربی پرورشی و مدل دوم ارائه کدمحل‌ها برای جذب 25 هزار مربی پرورشی است.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *