×

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد
اجرای شیوه نامه مدارس خلاق در آذربایجان شرقی

  • کد خبر: 303038
  • 19 اسفند 1402
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: به زودی شیوه‌نامه مدارس خلاق در سطح مدارس این استان اجرا خواهد شد.
    اجرای شیوه نامه مدارس خلاق در آذربایجان شرقی
  • به گزارش نوبر، مسعود سعادتی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی شهرستان اهر، با اشاره به اجرای شیوه نامه مدارس خلاق در این استان افزود: هدف از اجرای این شیوه‌نامه این است مدارس در فوق برنامه‌های هدفمند به سمت بروز خلاقیت و پرورش استعدادهای دانش آموزان پیش برود و با توجه به استعدادهایی که در منطقه ارسباران و اهر وجود دارد، امیدواریم ثمره اجرای آن پرورش دانش آموزان خلاق و توانمند در حد نام این منطقه باشد.

    وی در ادامه به ایثارگری و شجاعت دانش آموزان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: منطقه اهر در طول جنگ تحمیلی ۳۶ شهید دانش آموز و ۹ شهید فرهنگی برای انقلاب تقدیم کرده است که باید قدر این شهدا را بدانیم.

    سعادتی همچنین با اشاره به اینکه ایران اسلامی برای پیروزی در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش آموزی تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: امروز هر چه داریم به برکت خون این شهدا است و وظیفه ما ادامه راه این شهیدان است.

    وی با اشاره به جنایات دشمنان و شهادت چندین هم وطن و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان، گفت: دشمن همیشه دشمن است و با هر لباس متمدن و نقشی جنایات خود را علیه مردم ایران انجام می‌دهد و باید همگان هوشیار باشیم.

    سعادتی، سردار حاج قاسم سلیمانی را فردی شجاع، دلیر و دلسوز و از جنس مردم برشمرد و افزود: سردار سلیمانی با حفظ آبروی نظام و مبارزه با داعش، گذشتن از مال دنیا و ایثار جان خود به استوره دوران تبدیل شد و برای همیشه در قلب مردم ایران و جهان قرار گرفت.

    مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این مراسم ضمن تجلیل از برگزارکنندگان این برنامه گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس اداره کنندگان جنگ همین دانش آموزان ۱۳ سال به بالا بودند که در راه خدا و دفاع از اسلام جان خود را نثار نظام و انقلاب کردند.

    حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی در ادامه با اشاره به جنایات بی رحمانه رژیم بعث عراث علیه رزمندگان و مردم مظلوم ایران در هشت سال دفاع مقدس افزود: دشمن، دشمن است و مثل داعش در انجام هیچ جنایتی دریغ نخواهد کرد و ما باید همیشه هوشیار و آماده باشیم.

    وی با اشاره به شهدای دانش آموزی دوران جنگ تحمیلی، گفت: ما امروز استقلال، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون این شهدا هستیم و وظیفه جوانان و دانش آموزان امروز نیز ادامه راه این شهدا است.

    حجت الاسلام سرایی حفظ ارزش‌های دینی، اسلامی، انقلابی و شهدا را وظیفه همگانی برشمرد و افزود: حجاب مانند موشک بالستیکی بر قلب آمریکا است و تکلیف مداری و تبعیت از رهبری از سوی دانش آموزان نیز موشکی بزرگ علیه دشمنان نظام و انقلاب است که با داشتن چنین جوانان انقلابی دشمن با گذشت بیش از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته کوچکترین تهدید و آسیبی به ایران عزیز وارد کند.

    ابوالفضل غنی زاده فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند ماه اقدامات مهمی صورت گرفت که یکی از آنها برگزاری تریبون‌های دانش‌آموزی بین رای اولی‌ها بود که در این تریبون، دانش آموزان به‌صورت دقیق و هوشمندانه مسائل انتخابات و جامعه را تحلیل کردند و باید اذعان کرد، آموزش و پرورش همیشه جامعه ساز بوده و آینده جامعه به آموزش بستگی دارد.

    این مراسم که با حضور حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد از خانواده شهدا نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *