×

لیگ قهرمانان آسیا؛
آخرین فرصت مهاجمان تراکتور در ACL

  • کد خبر: 173753
  • 9 اردیبهشت 1400
  • مهاجمان تراکتور امشب با هر چه در توان دارند بگذارند تا با گلزنی برای تیم شان، مقدمات صعود تراکتور را به مرحله حذفی فراهم نمایند.
    آخرین فرصت مهاجمان تراکتور در ACL
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور تا پیش از برگزاری بازی شب پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۲ با چهار مساوی و یک برد و ۷ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد. این تیم امشب به مصاف الشارجه ۱۱ امتیاز خواهد رفت که پیش از این صعود خود را به عنوان تیم اول گروه قطعی کرده است.

    بی شک مهمترین شاخصه تیم تراکتور در این دور از رقابت ها، عملکرد خوب این تیم در فاز دفاعی بوده است؛ شاگردان خطیبی در ۴ بازی متوالی اخیر گلی دریافت نکرده اند؛ در کنار این رکورد خوب اما تراکتوری ها در گلزنی عملکرد خوبی نداشته اند و طی ۴ بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده اند.

    بازی امشب مقابل الشارجه یک فرصت طلایی برای مهاجمان تیم تراکتور است که با گلزنی در این دیدار بتوانند در صعود تیم شان به دور حذفی موثر واقع شوند. محمد عباس زاده، بهترین گلزن تراکتور در لیگ برتر، شروع خوبی در آسیا داشت و توانست در بازی اول مقابل پاختاکور دو گل به ثمر برساند. در ادامه اما این بازیکن نتوانست روند گلزنی خوب خود را ادامه دهد.

    پیمان بابایی، دیگر مهاجم تیم تراکتور که در نیم فصل دوم سرخ پوش شد طی بازی های اولی که برای این تیم در لیگ انجام داد نتوانست گلزنی کند. او امیدوار بود که گلزنی های خود برای تراکتور را در آسیا آغاز کند اما تا این لحظه موفق به این کار نشده است. بازی امشب مقابل الشارجه که می تواند یک بازی فراموش نشدنی برای تراکتوری ها باشد، بهترین فرصت برای بابایی است که بتواند گلزنی کرده و فشارها را از روی خود بکاهد.

    سامان نریمان جهان، اشکان دژاگه، سعید واسعی و علی فتحی دیگر عناصر تهاجمی تیم رسول خطیبی هستند که می توان روی گلزنی آنها در بازی حساس امشب حساب باز کرد.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *