×

گزینه های جذاب برای سرمربیگری تراکتور

  • کد خبر: 171174
  • 20 بهمن 1399
  • معاون ورزشی تراکتور از گزینه هایی که برای هدایت این باشگاه با آنها مذاکره کرده، پرده برداشت.
    گزینه های جذاب برای سرمربیگری تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ علیرضا رحیمی، معاون ورزشی باشگاه تراکتور که امشب میهمان شبکه سهند بود، اقدام به معرفی گزینه های هدایت این باشگاه کرد:

    علی دایی

    با مربیان داخلی که دست خالی بودند صحبت کرده ایم. با علی دایی، صحبت کردیم که بحث هایی بود که تمرین ها به تهران منتقل شود که خط قرمز ما بود، تمرکزشان هم کمی روی مسائل کاری شان بود که عذرخواهی کردند.

    تونی الیویرا

    تونی الیویرا دیگر گزینه ما بود، ما با او یک کار ناتمام داریم؛ من نزدیک به هفت هشت ساعت طی روزهای اخیر با تونی صحبت کرده ام. تونی حرفی که به من زد این بود که بخاطر کرونا در پرتغال نمی تواند از خانه خارج شود و در این نیم فصل نمی تواند بیاید.

    آلکس نوری

    آلکس نوری دیگر گزینه ما بود که اول فصل یک پیشنهاد عجیب غریب مالی داد. ما نمی توانیم چنین پیشنهادی قبول کنیم که زیرسوال برویم. با ساغلام هم صحبت کردیم، با او خاطره خوبی داریم. او دلش می خواست بیاید اما با سامسون اسپورت قرارداد دارد و دو ماه هنوز در این باشگاه حضور دارد.

    ساکت الهامی و رسول خطیبی و…

    ساکت الهامی مربی خوبی است اما نظری روی او نداشته ایم. رسول خطیبی هم گزینه خوبی بود اما او با آلومینیوم قرارداد دارد. خیلی از مربی ها هستند که چنین شرایطی دارند و مذاکره با آنها اخلاقی نیست. در چند روز آینده تکلیف مربی را روشن خواهیم کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *