×

در آستانه نهایی شدن؛
کیانی اولین خرید زمستانی تراکتور

  • کد خبر: 226872
  • 9 بهمن 1400
  • هافبک اسبق تراکتور در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.
    کیانی اولین خرید زمستانی تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ مهدی کیانی، کاپیتان اسبق تیم تراکتور که در نیم فصل دوم لیگ بیستم از سپاهان جدا شد، در حالی که زمزمه های بازگشتش به تبریز به گوش می رسید، راهی مس رفسنجان شد.

    او دو نیم فصل (نیم فصل دوم لیگ بیستم و نیم فصل اول لیگ بیست و یکم) در مس رفسنجان توپ زد اما در شروع تعطیلات نیم فصل، شایعات بازگشتش به تراکتور دوباره منتشر شد؛ اخباری که این بار به نظر می رسد که به واقعیت تبدیل شود.

    طی روزهای اخیر خبر پیشنهاد باشگاه تراکتور به کیانی منتشر شد و امشب این بازیکن برای عقد مذاکره با مسئولان باشگاه تراکتور راهی تبریز شده است. ساعتی پیش نیز عکسی از کیانی در کنار سهرابی در فرودگاه منتشر شد تا فرآیند مذاکره طرفین را در آستانه نهایی شدن بدانیم.

    مهدی کیانی از محبوبیت بالایی در نزد هواداران تراکتور برخوردار است و پس از صعود به لیگ برتر همراه با این تیم، سال ها بازوبند کاپیتانی را به بازو بست و خبر بازگشتش به تراکتور، خبری است که بعد از مدت ها می تواند هواداران تراکتور را خوشحال کند. او در پایان فصل 97-96 تراکتور را به مقصد سپاهان ترک کرده بود و بعد از 4 فصل، دوباره می خواهد با پیراهن سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در لیگ برتر حاضر شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *