×

غیررسمی؛
کریمی خرید جدید تراکتور را کنار گذاشت

  • کد خبر: 226374
  • 11 آبان 1400
  • بعد از شکست تراکتور مقابل استقلال شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه فیروز کریمی از عملکرد چند بازیکن رضایت نداشته و آنها را در اختیار باشگاه قرار داده است.
    کریمی خرید جدید تراکتور را کنار گذاشت
  • به گزارش نوبر خبر؛ بعد از شکست تراکتور مقابل استقلال شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه فیروز کریمی از عملکرد چند بازیکن رضایت نداشته و آنها را در اختیار باشگاه قرار داده است.

    توضیحات اخیر نظمی در این مورد قانع کننده نبود. او موضوع را فنی دانسته و گفته بود: به نظر من تیم ما مقابل استقلال در حد توانش خوب بازی کرد و می‌توانستیم با نتیجه بهتری از زمین خارج شویم. در مورد مسائل فنی نظر نمی‌دهم و باید از فیروز کریمی در این مورد سؤال کنید. این‌که تعدادی از بازیکنان عملکردشان مورد رضایت کادرفنی نبود باعث شد این نفرات را به باشگاه معرفی کنند. ما فعلاً قصد نداریم برای بازیکنان جریمه درنظر بگیریم و بازیکنان هم انشاءالله در آینده تلاش بیش‌تری از خودشان به نمایش می‌گذارند و اشتباهاتشان کمتر خواهد شد.

    بعد از گذشت چند روز خبری از اعلام نام این بازیکنان نشد تا این که طبق پیگیری های صورت گرفته از منابع آگاه، گفته می شود سجاد حیدری، مهاجمی که در آخرین روزهای تابستان امسال با تراکتور قرارداد امضا کرد، بدون انجام بازی، برای حضور در این تیم به مشکل خورده است.

    گفته می شود فیروز کریمی در نیمه دوم بازی استقلال و تراکتور از حیدری خواسته تا برای حضور در زمین آماده شود اما این بازیکن از تصمیم سرمربی سر باز زده است. همین موضوع هم واکنش کریمی را به دنبال داشته که مهاجم تازه وارد تیمش را در اختیار باشگاه قرار داده تا در خصوص شرایطش تصمیم گیری شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *