×

چمنیان: این برد ما را به آینده امیدوار کرد

  • کد خبر: 170533
  • 4 بهمن 1399
  • مربی تراکتور معتقد است که پیروزی مقابل گل گهر بعد از شکست تلخ مقابل استقلال یک اتفاق بسیار خوب بود.
    چمنیان: این برد ما را به آینده امیدوار کرد
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور در یک دیدار حساس موفق شد میزبان خود گل گهر را شکست دهد. صحبت های عباس چمنیان، مربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از پایان بازی را در ادامه بخوانید:

    بازی کردن در سیرجان کار ساده ای نیست

    از مجموعه خوب باشگاه گل گهر به خاطر میزبانی خوب شان تشکر می کنم. این پیروزی را به هوادارانی که پشت تیم بودند و قلب شان برای تیم می تپد تقدیم می کنم. پیش بینی بازی فوق العاده سختی را داشتیم. گل گهر نشان داده بود که تیم بسیار مطرح، باکیفیت و تاثیرگذاری است است. می دانستیم که بازی سختی داریم و گل گهر هم مهره های بسیار خوبی دارد. در فضای شهر سیرجان باتوجه به ارتفاع این شهر، بازی کردن کار ساده ای نیست. بچه ها در مجموع امروز خوب کار کردند.

    گل گهر تیم خطرناکی است

    گل گهر تیم خطرناکی است و با ارسال توپ های بلند در بخش حمله خطرناک ظاهر می شود و این جزو نقاط قوت ما بود که به خوبی آنها را کنترل کردیم و به خوبی از فرصت ها استفاده کردیم. بعد از گلی که در نیمه اول زدیم، فشار گل گهر در شروع نیمه دوم طبیعی بود چرا که به دنبال جبران و تغییر نتیجه بودند. بچه های ما نشان دادند که ما برای نود دقیقه آماده هستیم و توانستند شرایط را عوض کرده و از فرصت به دست آمده استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

    این برد ما را به آینده امیدوار کرد

    بعد از بازی با استقلال که متاسفانه شرایط بدی رقم خورد، اتفاق بسیار خوبی بود که توانستیم درسیرجان سه امتیاز مهم و ارزشمندی را کسب کنیم تا در بالای جدول بمانیم. این برد ما را به آینده امیدوار کرد. حتما برای بازی های آینده برنامه خواهیم داشت و امیدوارم از کیفیتی که بازیکنان در بازی امروز نشان دادند در بازی های آینده نیز استفاده کنیم.

    در فلسفه تراکتور وقت کشی نیست

    در فلسفه تراکتور وقت کشی نیست. نوع بازی تیم گل گهر برخوردهای زیادی را در زمین ما به وجود آورد که باعث ورود پزشکان و تاخیر در بازی شد. شروع کننده اتفاق پایان بازی هم بازیکن تیم گل گهر بود. بهتر است که در زمانی که بازی آن گونه که می خواهیم پیش نمی رود، روح بازی جوانمردانه را حفظ کنیم. ما روی بازی جوانمردانه همیشه تاکید داریم و به دنبال خدشه وارد نشدن به روح فوتبال هستیم.

    شجاعی با میل خود سرمربی نشد

    بحث بازیکن-مربی استثنئا برای برخی از بازیکنان خاص صدق می کند. چنین شخصی باید ویژگی های متفاوتی داشته باشد. فراموش نکنیم که آخرین تجربه بازیکن-مربی به آقای دایی بر می گردد که بازیکنی خاص و شاخص در فوتبال ما بود. با توجه به ویژگی های فنی و شخصی و تجارب بالا از بازی های ملی و حضور در لالیگا، حضور آقای شجاعی علاوه بر اینکه یک ظرفیت برای تراکتور است می تواند برای آینده فوتبال کشورمان هم یک ظرفیت بزرگ باشد.. ویژگی های فنی آقای شجاعی بسیار قابل توجه و احترام است. حضور در سه دوره جام جهانی، ۱۰۰ بازی در لالیگا و از همه مهمتر حضور در ۴ دوره جام ملت های آسیا چیزهایی هستند که تا کنون هیچ بازیکن ایرانی نداشته است. آقای شجاعی خیلی جدی به دنبال این است که دوره های مربیگری را بر اساس نیاز بگذارند. این اتفاق که در خصوص آقای شجاعی رخ داد، با توجه به شناخت ایشان از تیم بود. این شناخت به ما کمک کرده که زمان را از دست ندهیم. این کار را آقای شجاعی با میل خود انجام نداده و حضورشان هنوز قطعی و دائمی نشده است. تا هر لحظه که خود ایشان و مجموعه باشگاه صلاح بدانند امیدوارم که کار را پیش ببریم. تلاش ما این است که بازی زیبایی انجام داده و خواسته هواداران را که بازی زیبا و کسب نتیجه است را رقم بزنیم.

    فرعباسی به خوبی جای اخباری را پر کرد

    برخوردی که اتفاق افتاد متاسفانه باعث شکستگی بینی اخباری شد و او به بیمارستان منتقل شد. امیداورم که مشکل او جدی نباشد. البته حبیب فرعباسی از دروازه بانان خوب لیگ ماست که فصل گذشته هم حضور موثری در نفت مسجد سلیمان داشت. او خوشبختانه توانست با تمرکز بالا جای اخباری را پر کند. این که ما در پست های مختلف بازیکنانی داریم که در موقعیت های اضطراری به کمک تیم می آیند، از ویژگی های تیم ماست. نباید هم فراموش کنیم که گل گهر تیم بسیار پرستاره ای است. همه این ها نوید این را می دهد که ما انتظار کیفیت بالایی از لیگ داشته باشیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *