×

شایعه در شهر؛
پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز نمی شود؟

  • کد خبر: 225977
  • 29 مرداد 1400
  • وضعیت نقت و انتقالاتی باشگاه تراکتور به گونه ای است که هر شایعه ای، پتانسیل ایجاد نگرانی در میان هواداران این تیم را دارد.
    پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز نمی شود؟
  • به گزارش نوبر خبر؛ شب قبل از آخرین بازی تراکتور در لیگ برتر ۰۰-۹۹ شاهد اعتراض بازیکنان این تیم به مشکلات مالی و ترک اردو از سوی برخی از آنها بودیم؛ اتفاقی که پیش از شروع نقل و انتقالات تابستانی یک هشدار جدی به باشگاه تراکتور بود. با وجود گذشت یک ماه از آن اتفاقات اما مشکلات همچنان پابرجاست و تراکتوری ها تا کنون فعالیت چندانی در نقل و انتقالات نداشته اند.

    آنها حدود ۳ هفته بعد باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر بروند و پنجره نقل و انتقالاتی شان به دلیل بدهی های سنگین بسته است. چندی پیش و بر اساس آن چه که از جلسه آنلاین هئیت مدیره باشگاه با مالک به بیرون درز شده بود، مالک تراکتور پرداخت بدهی هایی که منجر به بسته شدن پنجره شده را به عهده گرفت و از مدیریت خواست تا برای جذب اسپانسر و خرید بازیکنان جدید و تمدید با خودی ها کار خود را شروع کند.

    در چنین شرایطی شایعاتی مطرح شده که بر اساس آن، پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر باز نخواهد شد؛ شایعه ای که البته هیچ یک از مدیران باشگاه تراکتور تا این لحظه واکنشی به آن نشان نداده اند اما با توجه به شرایط فعلی باشگاه، پتانسیل ایجاد نگرانی در هواداران را دارد.

    بر اساس اطلاعات بدست آمده از منابع آگاه اما در صورت پرداخت بدهی سنگین فعلی از سوی باشگاه تراکتور، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز خواهد شد و به نظر می رسد که تبریزی ها با علم به این موضوع مقابل جدایی چهره های مطرح خود مقاومت زیادی نکردند چرا که امیدوار به جذب جایگزین و ثبت قراردادها تا پیش از پایان موعد تعیین شده هستند. البته با توجه به شرایط فعلی باشگاه تراکتور مطرح شدن این شایعات به نظر می رسد که بیشتر با اهداف شخصی صورت می گیرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *