×

از کابوس ردصلاحیت ها تا بازار داغ ائتلاف
پسر مالک تراکتور لیست می بندد؟!

  • کد خبر: 173996
  • 16 اردیبهشت 1400
  • در این روزها که تیم تراکتور به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است بیم آنست که برخی کاندیداها با زد و بند و قول حمایت از تراکتور وارد گود شوند.
    پسر مالک تراکتور لیست می بندد؟!
  • زنگ این انتخابات شورای شهر از بیستم اسفند ۹۹ به صدا درآمده و قرارمان این بود گه گاه گزارشی از اخبار و شنیده های این انتخابات برای مخاطبان منتشر کنیم، این شماره سوم همان قرار است.

    پسر مالک تراکتور لیست می بندد؟!

    انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی شائبه ای تحرکات انتخاباتی پیرامون تیم فوتبال تراکتور را تقویت کرده است، در این روزها که تیم تراکتور به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است بیم آنست که برخی کاندیداها با زد و بند و قول حمایت از تراکتور وارد گود شوند. در عکس مذکور تنی چند از کاندیداهای انتخابات شورای شهر با پسر زنوزی یعنی پسر مالک تراکتور عکس یادگاری پس از جلسه گرفته اند، معروفترین چهره این جمع، جعفر مدبر، عضو ادوار شورای شهر تبریز و کاندیدای انتخابات شورای شهر آتی است، نتیجه چنین جلساتی در روزهای تبلیغاتی مشخص خواهد شد.

    کابوس رد صلاحیتی ها تمام می شود؟!

    شنیده می شود برخی رد صلاحیتی ها توانسته اند در مرحله استانی تایید صلاحیت خود را حل کنند اما تا اعلام لیست رسمی باید منتظر بود چون جوسازی و شایعه پراکنی در این خصوص بسیار است، در هر حال تایید صلاحیت کابوس این روزهای رد صلاحیتی هاست چون بسیاری تمام هستی خود را در انتخابات شورا می بینند.

    البته بعد از سخنان دیروز قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر تایید صلاحیت افرادی که استعلامات چهارگانه آنها مثبت است؛ امیدواری اغلب ردصلاحیت شده ها بالا رفته است.

    بازار داغ ائتلاف و لیست

    داوطلبان شورای شهر بنا به عقیده و برنامه خود سعی دارند با افرادی ائتلاف تشکیل دهند اما خبرها حاکی از آنست که برای برخی صرفا پیروزی معنی دارد و سعی دارند با هرکسی که بتواند سبد رای آنان را حتی اندکی سنگین کند ائتلاف کنند، در میان جناح های سیاسی نیز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تبریز در حال رایزنی و تصمیم گیری برای لیست واحد است اما هنوز خبری از جناح ناامید اصلاح طلبان به گوش نمی رسد.

    شکست لیست امید تبریز در تعیین شهردار در دوره پنجم خاطره تلخی برای این جناح و شبکه مردمی آن رقم زده و به نظر می رسد لیست واحدی ارایه ندهند.تبریزبیدار

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *