×

طبق اعلام هوشنگ نصیرزاده؛
پایان کار نظمی در تراکتور قطعی شد

  • کد خبر: 226554
  • 24 آبان 1400
  • عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور از پایان کار مدیرعامل این باشگاه خبر داد.
    پایان کار نظمی در تراکتور قطعی شد
  • به گزارش نوبر خبر؛ جمشید نظمی در هفته های پایانی لیگ بیستم به عنوان مدیرعامل در تراکتور شروع به کار کرد. بعد از اعتراضات شهریور که به تعطیلی چند روزه باشگاه تراکتور انجامید، او در واکنش به انتقادات، از سمت خود به صورت اینستاگرامی کناره گیری کرد؛ با شروع به کار دوباره باشگاه، نظمی هم به دفتر خود برگشت.

    بعد از این اتفاقات اما می شد حدس زد که نظمی تمامی اختیارات لازم برای یک مدیرعامل را ندارد؛ این موضوع زمانی شدت بیشتری یافت که مدیرعامل تراکتور در تامین اسپانسر ناکام ماند و افراد دیگری که توسط زنوزی مامور شده بودند، مسائل مربوط به پنجره نقل و انتقالاتی را پیگیری کردند.

    بعد از استعفای فیروز کریمی، جمشید نظمی از انتخاب جانشین داخلی برای او خبر داده و مذاکره با نکونام و رحمتی را تایید کرد اما نصیرزاده در اظهاراتی جالب اعلام کرد که تراکتور قصد استخدام گزینه داخلی را ندارد و مذاکره با مربیان داخلی را تکذیب کرد. به دنبال این اظهارات که چندمین تناقض موجود در صحبت های نظمی بود، مدیرعامل باشگاه تراکتور از سمت خود استعفا داد چرا که به خوبی از خلع قدرت خود مطلع شده بود.

    باشگاه که درگیر انتخاب سرمربی بود، این استعفا را نپذیرفت ولی نظمی روی استعفا پافشاری کرد و طبق آن چه که از صحبت های هوشنگ نصیرزاده بر می آید باید منتظر انتخاب مدیرعامل جدید برای تراکتور باشیم؛ عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا نظمی بر می گردد گفت: “از ظاهر قضیه بر می آید که خیر! ما تمایل داشتیم که ایشان بیاید. آقای نظمی انسان خوب و سالمی است که کار کردن با ایشان راحت بود. مدیرعامل هنوز معلوم نیست.”

    در حالی که با توجه به پررنگ بودن نقش نصیرزاده در اقدامات مدیریتی اخیر، خیلی ها او را جانشین نظمی می دانند، این عضو هیئت مدیره تراکتور ضمن تکذیب چنین موضوعی گفت: “راستش من از همان ابتدا هم که صحبت شد گفتم که مدیرعامل نباشم ولی به صورت های دیگر کمک کنم.”

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *