×

بیچاره تراکتور؛
وقتی پسر مش اسماعیل هم لعنت می فرستد!

  • کد خبر: 174568
  • 30 اردیبهشت 1400
  • واکنش ها به اتفاقات اخیر تراکتور بسیار بوده است.
    وقتی پسر مش اسماعیل هم لعنت می فرستد!
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور روز گذشته با نتیجه دو بر صفر مقابل آلومینیوم شکست خورد تا از دور رقابت های جام حذفی فوتبال ایران کنار برود. بعد از این باخت، رسول خطیبی از سرمربیگری تراکتور استعفا داد. اتفاقی که البته خیلی زود با واکنش هیات مدیره باشگاه مواجه شده و طی آن الیاسی از حمایت قاطع باشگاه از خطیبی سخن گفت.

    در چنین شرایطی، شاهد اظهار نظرهای مختلف در فضای مجازی بوده ایم؛ هواداران تراکتور که انتظار شکست مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی را نداشتند به بیان نظرات خود به شیوه های مختلف می پردازند؛ در این بین شاهد انتشار یک استوری عجیب از بابک نهرین بودیم، او با لعنت فرستادن به زنوزی، خطیبی و کاپیتان های تراکتور به معرفی عوامل ناکامی تیم پرداخت!

    این که یک هنرمند هوادار تیمی باشد اتفاق بسیار رایجی است؛ استفاده از نام تراکتور برای جلب توجه و استفاده از واژه های عامیانه و بی محابا اما شاید برای یک هوادار عادی، خیلی بد نباشد اما استوری یاد شده به قدری “شو” در خود جای داده که برای تشخیص آن نیازی به عینک نداشته باشیم. یک شو همراه با لمپنیسم…بیچاره تراکتور!

     

    اخبار مرتبط

    3 پاسخ به “وقتی پسر مش اسماعیل هم لعنت می فرستد!”

    1. سیامک گفت:

      هنرمند یعنی ایشان . هنرمند بایستی زبان گویای مردم باشد. الحق که بهترین واژه ها را انتخاب کردی فقط الیاسی خائن یادت رفت

    2. علیرضا گفت:

      خطیبی فرزند خلف آذربایجان است و فردی پاک و باتعصب است به نظرم به فرض محال اگر تراکتور به دسته دوم هم سقوط کنه باید حمایتش بکنیم چهار پنج بازیکن در زمین با شجاعی و…… همدست شده ا ند تا تیم ببازه یا حداکثر مساوی تمام کنه البته اینها قبل از آمدن خطیبی هم هدفشان این بود که همیشه تیم را در میانه جدول نگهدارند نگذارند تیم به بالای جدول برسه هیچکدام از مربیان جرات نداشتند شجاعی را تعویض کنند از تقوی گرفته تا ….. یادتان باشه تقوی میگفت من کاپیتان تیم را تعویض نمیکنم و……. هواداران هوشیار باشند با این بازیکنان البته بغیر از چهار پنج نفر که واقعا با تعصب بازی میکنند تیم به هیچ جایی نمی رسد حتی اگر مربی خارجی هم بیاورند

    3. نیما گفت:

      اون یک دلقک بیسواد است ، هنرمند نیست که آخه .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *