×

واکنش چمنیان به شایعه اختلاف حاج صفی و شجاعی

  • کد خبر: 170084
  • 21 دی 1399
  • مربی تیم فوتبال تراکتور به اختلاف احسان حاج صفی و مسعود شجاعی واکنش نشان داد.
    واکنش چمنیان به شایعه اختلاف حاج صفی و شجاعی
  • به گزارش نوبر خبر؛ عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور، درباره وضعیت این تیم تبریزی  قبل از بازی برابر استقلال اظهار کرد: با توجه به فاصله زمانی بین بازی ذوب آهن و استقلال تصمیم گرفتیم که ۳ روز به بازیکنان استراحت بدهیم و از امروز  تمرینات خود را شروع کردیم تا برای دیدار با استقلال آماده شویم.

    او درباره اینکه گفته می‌شود احسان حاج صفی و مسعود شجاعی با یکدیگر اختلاف دارند، گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. دژاگه، حاج صفی و شجاعی ارتباط خوبی با یکدیگر دارند. حاج صفی با وجود اینکه در بازی با ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت نتوانست برای تراکتور بازی کند در اردوی تیم حضور داشت و در آخرین تمرین ما قبل از این مسابقه کنار زمین بود. حاج صفی به عنوان  بازیکن حرفه‌ای همیشه در خدمت تیم تراکتور  بوده و ارتباطش با شجاعی و دژاگه هم خوب است.

    عملکرد تیم تراکتور با هدایت شجاعی خوب است

    مربی تراکتور درباره وضعیت سرمربیگری شجاعی بیان کرد: شجاعی در بازی با ذوب آهن نشان داد که بازیکن تاثیرگذاری است و بازی باکیفیتی در داخل زمین به نمایش گذاشت. عملکرد تیم تراکتور با هدایت شجاعی تاکنون خوب بوده است و روند خوب ما به همین صورت ادامه می‌یابد.

    دژاگه این هفته به ایران باز می گردد

    چمنیان درباره وضعیت اشکان دژاگه بیان کرد: دژاگه این هفته به ایران بر می گردد تا مراحل درمانی خود را زیر نظر کادر پزشکی تراکتور سپری کند تا به بازی با استقلال برسد.

    هواداران تراکتور انتظار قهرمانی دارند

    او درباره اینکه تیم تراکتور امسال قهرمان می‌شود، گفت: به طور حتم هواداران تراکتور انتظار دارند تا تیمشان مدعی قهرمانی باشد. ما لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم به همین دلیل باید در لیگ برتر مدعی باشیم تا در آسیا نیز عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم ما باید در نیم فصل لیگ برتر ترمیم شود تا با کیفیت بالا در آسیا شرکت کنیم.

    عباس زاده مهاجم فرصت طلبی است

    چمنیان درباره عملکرد عباس زاده مهاجم تراکتور گفت: خوشبختانه عباس زاده مهاجم فرصت طلبی است و روند آماده سازی اش بهتر از گذشته شده است. عباس زاده به بازیکنی تبدیل  شده که از لحاظ فنی و بدنی می‌تواند به تیم تراکتور کمک کند. البته تیم ما باید در برخی از خطوط تقویت شود تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسد.

    او درباره وضعیت حمزاوی مهاجم خارجی تراکتور بیان کرد: حمزاوی در ۲ بازی گذشته مصدوم بود و اکنون هم عباس زاده خوب بازی می‌کند به همین دلیل عباس زاده را به حمزاوی ترجیح دادیم. به هر حال هر بازیکنی که بهتر بازی کند در زمین مسابقه حضور می‌یابد و اگر ضروری باشد از حمزاوی در بازی‌های بعدی استفاده می‌کنیم.

    بازی تراکتور برابر استقلال تحت تاثیر دربی خواهد بود 

    چمنیان درباره دربی پایتخت گفت: به نظرم شاهد دربی متفاوتی خواهیم بود، چون هر ۲ تیم تغییراتی داشته اند. به طور حتم بازی تیم ما برابر استقلال تحت تاثیر نتیجه دربی پایتخت قرار می‌گیرد.

    مربی تراکتور درباره  بازی این تیم برابر استقلال بعد از دربی پایتخت خاطر نشان کرد: به طور حتم بعد از بازی دربی، ما تحلیل و آنالیزی  از استقلال  خواهیم داشت و سعی می‌کنیم با برنامه برابر استقلال قرار بگیریم. قصد داریم حداکثر امتیاز را در خانه کسب کنیم. امیدواریم که برابر استقلال یک بازی زیبا انجام دهیم.

    اخبار مرتبط

    یک پاسخ به “واکنش چمنیان به شایعه اختلاف حاج صفی و شجاعی”

    1. رضا بیک زاده گفت:

      این بازی ها از قبل هم بوده همیشه قبل بازی های بزرگ میخان تراکتور رو به حاشیه بکشونند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *