×

اکیپ چند هزار نفری ساغلام از راه رسید؛
هواداران تراکتور در انتظار بازگشت بزرگ

  • کد خبر: 227060
  • 11 فروردین 1401
  • با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه، تیم هایی چون تراکتور می توانند بار دیگر قدرت سابق خود را بازیابند.
    هواداران تراکتور در انتظار بازگشت بزرگ
  • به گزارش نوبر خبر؛ در فوتبال ایران تیم ها به دو دسته تقسیم می شوند، تیم های پرهوادار و تیم هایی که حسابی روی هوادار باز نمی کنند و گاها تعداد تماشاگرانشان در روزهای قبل از کرونا هم صفر بود. شرایط دو سال گذشته نیز تاثیرات متفاوتی روی عملکرد این دو گروه داشته است. گروه اول به شدت متضرر شده اند و گروه دوم نه تنها ضرری ندیده اند بلکه در تقابل با همین تیم های پرهوادار در ورزشگاههای خالی، شرایط بهتری را تجربه کرده اند.

    یکی از تیم هایی که از نبود تماشاگرانش حسابی ضربه خورد، تراکتور است؛ تیمی که به واسطه تماشاگران پرشورش در بازگشت دوباره به لیگ برتر حسابی مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود از یک تازه وارد به مدعی قهرمانی تبدیل شد. جو ورزشگاه یادگار امام تبریز، بازی با تراکتور در این ورزشگاه را به یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه تیم های لیگ برتری تبدیل کرده بود که با بسته شدن در ورزشگاهها به روی تماشاگران، شرایط کاملا متفاوت شد.

    تراکتوری که هموار یکی از میزبانان مخوف لیگ برتر به شمار می رفت و بخش قابل توجهی از امتیازات خود را در این دیدارها کسب می کرد، فصل گذشته را در حالی به پایان رساند که ضعیف ترین نتایج تاریخ خود را تبریز رقم زده بود. شرایط در فصل جاری به همین منوال ادامه داشته و این تیم تا کنون 5 بار در خانه شکست خورده و تنها 3 برد کسب کرده است.

    ارطغرول ساغلام که با در نظر گرفتن قدرت تماشاگران تراکتور با وعده نجات این تیم، برای دومین مرتبه در تبریز حضور پیدا کرد، تا این لحظه و بدون آنها هیچ کار خاصی انجام نداده و روند ضعیف نتایج تیم همچنان ادامه دارد. این شرایط باعث شده تا سرمربی ترکیه ای هم کاملا قدرت هوادارانی را درک کند که در مقطع قبلی حضورش به خروج تراکتور از جمع مدعیان سقوط کمک زیادی کردند.

    باشگاه تراکتور چند روز پیش از تلاش برای مهیا کردن شرایط میزبانی از بازی های باقی مانده خانگی اش با حضور تماشاگران خبر داد. روز گذشته نیز اعلام شد که بازی های هفته جاری لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می شود. با توجه به این موضوع ماشین سازی روز گذشته در ورزشگاه شهید سلیمانی (محل برگزاری بازی های خانگی این فصل تراکتور) بازی کرد تا چمن ورزشگاه یادگار امام برای بازی روز یکشنبه تراکتور و مس آماده شود. در چنین شرایطی به نظر می رسد که بعد از مدت های طولانی شاهد بازگشت هواداران تراکتور به ورزشگاه در بازی با مس باشیم. البته مسئولان فوتبال آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتور هنوز به صورت رسمی این موضوع را تایید نکرده اند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *