×

زونیمیر سولدو:
همه بازیکنان را به جز اخباری در اختیار داریم

  • کد خبر: 226799
  • 2 دی 1400
  • سرمربی تراکتور بدون اشاره به مسائل داوری بازی با مس ابراز امیدواری کرد که تیمش فردا مقابل هوادار نتیجه دلخواه را کسب کند.
    همه بازیکنان را به جز اخباری در اختیار داریم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور با شکست مقابل مس رفسنجان در ضربات پنالتی، وداع زودهنگامی با جام حذفی داشت؛ این تیم فردا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، میهمان هوادار است. زونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: روز دوشنبه یک بازی سخت در جام حذفی داشتیم که به ضربات پنالتی کشیده شد. در این دو سه روز سعی کردیم که آمادگی بچه ها را به حالت نرمال برگردانیم.

    وی افزود: ریکاوری خوبی انجام دادیم و کارهایی هم برای بازی فردا انجام دادیم و امیدوارم که فردا به کارمان بیاید. طی دو بازی اخیر تیم را به ثبات بهتری رساندیم و گلی دریافت نکردیم. فردا هم به دنبال ارائه یک بازی خوب و کسب نتیجه لازم مقابل هوادار هستیم.

    سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از تیم حریف دارد گفت: تیم هوادار را آنالیز کردیم. چند بازی از این تیم را دیده ایم و بسیار خوب، منسجم و دونده هستند. آنها در دو بازی اخیر مقابل پرسپولیس و ذوب آهن نتایج خوبی کسب کرده اند. با تدابیری که اندیشیده ایم و با توجه به دو بازی خوب اخیر امیدواریم که یک بازی زیبا انجام دهیم و انتظار کسب نتیجه ای خوب را داریم.

    سولدو در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی را برای بازی فردا در اختیار ندارد گفت: همه بچه ها را به جز محمدرضا اخباری که هنوز آسیب دیدگی اش رفع نشده را در اختیار داریم. شاهین ثاقبی هم یک آسیب دیدگی جزئی دارد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *