×

خریدهای جدید کی رونمایی می شود؟
نقل و انتقالات تراکتور و درخواست جالب از مس!

  • کد خبر: 226895
  • 17 بهمن 1400
  • به نظر می رسد که خریدهای جدید تراکتور هم مثل پنجره، جهادی و غیرمنتظره اعلام رسمی شوند.
    نقل و انتقالات تراکتور و درخواست جالب از مس!
  • به گزارش نوبر خبر؛ پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور با کدخدامنشی باز شد تا حداقل از این بابت خیال هواداران راحت شود. بعد از باز شدن پنجره اما همه منتظر رونمایی باشگاه تراکتور از خریدهای جدیدش بودند اما تا این لحظه از میان تمامی نام‌های بزرگ فقط حضور  مهدی کیانی تقریبا قطعی به نظر می‌رسد ولی هنوز قرارداد او هم ثبت نشده و بلبلی تنها خرید زمستانی سرخ‌پوشان است که به‌صورت رسمی انتقال او توسط باشگاه تراکتور اعلام شده است.

    مذاکره تراکتوری‌ها با گزینه‌های مورد نظر در حال انجام است و یکی از نکات جالب توجه در مورد آن خواسته هواداران از مس است؛ با توجه به این‌که تیموری و کیانی از مس رفسنجان مورد توجه تراکتور هستند،

    هواداران این تیم در فضای مجازی با انتشار پست‌های خواستار پرداخت هزینه‌های اجتماعی آذربایجان شده‌اند و صدور رضایت‌نامه این دو بازیکن را به طنز، حداقل اقدام در این زمینه دانسته‌اند! انتقال دو گزینه خارجی مدنظر سولدو به تراکتور هم به دلایل مالی قطعی نشد و مبالغ بالای درخواستی توسط بازیکنان داخلی هم روند خرید بازیکن جدید را کمی کند کرده ولی جمع‌بندی نهایی از اطلاعات نقل و انتقالاتی به‌دست آمده به‌گونه‌ای است که به نظر می‌رسد، خریدهای جدید هم مثل پنجره، جهادی و غیرمنتظره اعلام رسمی شوند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *