×

ادامه قهر مدیر ورزشی تراکتور؛
نصیرزاده همچنان خارج از دسترس

  • کد خبر: 169863
  • 15 دی 1399
  • معاون ورزشی باشگاه تراکتور همچنان برای بازگشت به این تیم تصمیمی اتخاذ نکرده است.
    نصیرزاده همچنان خارج از دسترس
  • به گزارش نوبر؛ هوشنگ نصیرزاده که زمان زیادی از انتصابش به عنوان مدیر ورزشی تراکتور نمی گذشت، بعد از اینکه با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه به مشکل خورد، تبریز را ترک کرده و استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کرد.

    او بلافاصله بعد از این اتفاق طی یک مصاحبه کوتاه اعلام کرد:

    از معاونت باشگاه استعفا کردم چون با این مدیرعامل و هیات مدیره نمی شود کار کرد. من مشکلی با زنوزی، مالک باشگاه ندارم اما این هیات مدیره و مدیرعامل به دلیل نداشتن دید ورزشی تقریباً مانع انجام کار هستند و به همین دلیل، ترجیح دادم قطع همکاری کنم.

    نصیرزادهنصیرزاده بعد از حضور زنوزی در تراکتور، نقش مهمی در کارهای حقوقی این باشگاه داشته است.

    با توجه به مخالفت مالک باشگاه، هیات مدیره تراکتور هم با استعفای نصیرزاده مخالفت کرد. با وجود مخالفت با این استعفا و تمایل زنوزی برای ادامه همکاری با نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه تراکتور همچنان به قهر خود ادامه داده و تا این لحظه قصد بازگشت به تبریز را ندارد.

    لازم به ذکر است که هوشنگ نصیرزاده در میانه های فصل گذشته به صورتی عجیب از ماشین سازی جدا شد و به دنبال آن اظهارت تند زنوزی را علیه او شاهد بودیم اما دوباره به فوتبال آذربایجان برگشت و این بار در تراکتور شروع به کار کرد؛ این همکاری هم تا این لحظه سرانجام خوشی نداشته و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت تراکتوری ها می توانند رضایت نصیرزاده را برای بازگشت به تبریز جلب کنند یا بار دیگر شاهد قطع همکاری پیش از موعد او با تبریزی ها خواهیم بود؟

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *