×

رسول خطیبی:
می خواهیم با جام به تبریز برگردیم

  • کد خبر: 175545
  • 29 خرداد 1400
  • سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشند و صاحب جام شوند.
    می خواهیم با جام به تبریز برگردیم
  • به گزارش نوبر خبر؛ رسول خطیبی درباره دیدار فردا مقابل پرسپولیس اظهار کرد: سوپر جام مسابقه‌ای است که برای هواداران هر دو تیم اهمیت دارد. در هفته‌های اخیر بازیکنان با تمام توان و تلاش زیاد در تمرینات حضور داشتند و با انگیزه زیادی کارشان را انجام دادند.

    او ادامه داد: از طرف خودم، کادر فنی و بازیکنان تراکتور به هواداران قول می‌دهم فردا تیم ما یک بازی زیبا، جان‌دار و نمایشی که تماشاگران می‌خواهند را انجام بدهد.

    سرمربی تراکتور درباره وضعیت بازیکنان این تیم ابراز کرد: قبل از اینکه دور جدید تمرینات‌مان را شروع کنیم، پیمان بابایی را در آخرین مسابقه مقابل فولاد بخاطر مصدومیت از دست دادیم و فردا او را در اختیار نداریم. اکبر ایمانی هم در دیدار مقابل ماشین‌سازی آسیب دید و پس از آن با سرماخوردگی مواجه شد و فقط سه، چهار جلسه است در کنار تیم تمرین کرده است.

    خطیبی تصریح کرد: مطمئن باشید هر بازیکنی در زمین باشد، با تمام وجود تلاش می‌کند. نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانیم و قطعا با آنالیزی که انجام دادیم و جلسه‌ای که قرار است با بازیکنان صحبت کنیم، مطمئن باشید با تمام وجود برای کسب جام می‌رویم و با جام برمی‌گردیم. از هواداران هم می‌خواهیم در این مسیر ما را همراهی کنند. یاشاسین آذربایجان، یاشاسین تراکتور.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *