×

نیمکت‌نشینی همزمان شجاعی و دژاگه؛
مهمترین اتفاق ترکیب امشب تراکتور

  • کد خبر: 173457
  • 3 اردیبهشت 1400
  • رسول خطیبی ۱۱ بازیکن تراکتور در دیدار با نیروی هوایی عراق را معرفی کرد.
    مهمترین اتفاق ترکیب امشب تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛  تیم فوتبال تراکتور که طی سه دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا هیچ شکستی نداشته و سه مساوی مقابل پاختاکور ازبکستان، شارجه امارات و نیروی هوایی عراق به دست آورده، امشب در نخستین بازی دور برگشت به مصاف حریف عراقی رفته است.

    شاگردان رسول خطیبی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به وقت ایران در ورزشگاه شارجه امارات، نخستین بازی دور برگشت از گروه B لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نیروی هوایی عراق برگزار کردند و امید زیادی به کسب پیروزی آسیایی دارند.

    محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی‌پور، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، محمد عباس‌زاده و پیمان بابایی بازیکنانی هستند که ترکیب تراکتور ایران مقابل نیروی هوایی عراق را تشکیل می‌دهند.

    تراکتور در مسابقه امشب میثم تیموری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد که به همین دلیل رسول خطیبی تصمیم گرفته از محمد مسلمی‌پور جوان برابر نیروی هوایی عراق بهره بگیرد.

    همچنین برخلاف بازی سه شب قبل، مسعود شجاعی و سامان نریمان‌جهان در ترکیب ابتدایی قرار نگرفته‌اند و به جای آنها سید ابوالفضل رزاق‌پور و حمید بوحمدان در ترکیب حضور دارند تا خطیبی با استفاده از قدرت جنگندگی و دوندگی بالای این دو بازیکن بتواند تیمش را در نبردهای میانه زمین و جناح چپ در شرایط بهتری قرار دهد.

    همچنین اشکان دژاگه که نتوانسته در آسیا درخشش قابل توجهی داشته باشد، برای دومین مسابقه پیاپی در ترکیب دیدار با نیروی هوایی عراق قرار نگرفته است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *