×

مدافع معترض تراکتور در آستانه جدایی (عکس)

  • کد خبر: 171487
  • 1 اسفند 1399
  • مدافع تراکتور چند روزی است که در تمرینات این تیم حضور نمی یابد.
    مدافع معترض تراکتور در آستانه جدایی (عکس)
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور تمرینات خود را برای نیم فصل دوم از چهارشنبه آغاز کرد. این تمرین یکی از پر سر و صداترین تمرینات چند وقت اخیر تراکتوری ها بود. امتناع شجاعی از تمرین دادن و غیبت چند بازیکن باعث شد تا تمرین یاد شده، پر از سوژه شود.

    اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و میثم تیموری سه بازیکنی بودند که در تمرین چهارشنبه تراکتور حضور نداشتند. روز گذشته اما شاهد بازگشت دژاگه و حاج صفی به تمرینات بودیم؛ تیموری اما هنوز به تمرینات بازنگشته و امروز (جمعه) هم غایب بود.

    مدافع سوادکوهی تراکتور که به زادگاه خود سفر کرده و هنوز به تبریز برنگشته، امروز نیز یک استوری منتشر کرد که مشغول طبیعت گردی در جنگل های شهر خود بود. او طی روزهای اخیر در اقدامی عجیب، به مدت چند ساعت، پیج باشگاه تراکتور در اینستاگرام را آنفالو کرد. البته تیموری چند ساعت بعد دوباره پیج تراکتور را فالو کرد. اما همین موضوع باعث شد تا شبهات در خصوص غیبت این بازیکن به اوج خود برسد.

    شنیده ها حاکی از آن است که میثم تیموری به دلیل یک سری مسائل مربوط به قرارداد از باشگاه دلخور است و این گونه اعتراض خود را به گوش مدیران باشگاه رسانده است. با توجه به اینکه هنوز وضعیت سرمربی تیم مشخص نشده، معلوم نیست که چه تصمیمی در مورد غیبت های تیموری اتخاذ خواهد شد؟

    اخبار مرتبط

    یک پاسخ به “مدافع معترض تراکتور در آستانه جدایی (عکس)”

    1. Zonouzli گفت:

      Ma Kadre fANNI BOOMI MIKHAHIM MESLE Faraz Kamalvand.Andoo be darde TRACTOR nemikhorad

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *