×

کمیته اخلاق خطیر را نقره داغ کرد؛
محرومیت پنج ساله برای عضو هیئت مدیره تراکتور

  • کد خبر: 226747
  • 23 آذر 1400
  • کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از محرومیت 5 ساله عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور خبر داد.
    محرومیت پنج ساله برای عضو هیئت مدیره تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ در هفته‌های گذشته اخبار غیررسمی درباره محرومیت چند مدیر ورزشی مطرح شده بود اما امروز یکی از این محرومان مشخص شد و طبق ابلاغ رأی انجام شده از سوی حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، علی خطیر معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال که به تازگی عضو هیات‌مدیره باشگاه تراکتور نیز شده، با محرومیتی ۵ ساله مواجه شده است!

    علت اعلام این محرومیت علیه خطیر در رأی صادره، نقش مقررا اخلاقی فوتبال اعلام شده است؛ هر چند فرصت یک هفته‌ای در اختیار خطیر قرار داده شده تا بتواند به این رأی اعتراض نماید. در کنار محرومیت پنج ساله از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی، علی خطیر به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان محکوم شده است.

    جالب آن‌که علی خطیر در روزهای گذشته در چند مصاحبه علیه عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کرده بود و به واسطه همکاری با او در دوران انتخابات فدراسیون فوتبال، از اهالی فوتبال عذرخواهی کرده بود؛ او چندی پیش به دلیل موضع‌گیری تند علیه سازمان لیگ، به کمیته اخلاق دعوت شده بود اما در این کمیته حاضر نشد.

    باید دید واکنش خطیر که به تازگی به جمع مدیران باشگاه تراکتور اضافه شده به حکم محرومیت صادره چیست و در نهایت این پرونده جنجالی چگونه ختم خواهد شد؛ خطیر به کمیته استیناف شکایت می‌برد و رأی را تغییر می‌دهد یا شاهد دوری پنج ساله وی از فعالیت‌های فوتبالی خواهیم بود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *