×

مانع بزرگ انتقال اسدی به تراکتور

  • کد خبر: 171188
  • 21 بهمن 1399
  • هافبک ایرانی سن‌پولتن اتریش دچار شکستگی انگشت پا شد تا حداقل سه ماه دور از میادین باشد.
    مانع بزرگ انتقال اسدی به تراکتور
  • رضا اسدی پس از یک سال موفق همراه با تراکتور و کسب عنوان قهرمانی جام حذفی همراه با این تیم، تصمیم گرفت لژیونر شود و شرایط جدیدی را در سن ۲۵ سالگی تجربه کند ولی تاکنون فصل ۲۱-۲۰۲۰ برای او خوش‌یمن نبوده است.

    اسدی بعد از عقد قرارداد با باشگاه سن‌پولتن اتریش در تمرینات این تیم دچار آسیب دیدگی شد و هفته‌های ابتدایی فصل را از دست داد، اما پس از انجام چهار مسابقه در تیپیکو بوندس‌لیگا دوباره بدشانسی آورد تا بخاطر مصدومیت حداقل سه ماه دور از میادین باشد.

    هافبک ایرانی سن‌پولتن که در دو دیدار قبلی تیمش هم به میدان رفته بود، در تمرینات‌شان دچار مصدومیت شد و نتوانست به کارش ادامه دهد تا کادر پزشکی باشگاه بررسی دقیقی روی پای او داشته باشد. باشگاه سن‌پولتن با اعلام این خبر آرزوی سلامتی و بازگشت هرچه سریع‌تر او به میادین را داشته است

    پس از عکس‌برداری از پای رضا اسدی، مشخص شد که انگشت پای او دچار شکستگی شده و به همین دلیل این بازیکن با اعلام باشگاه سن‌پولتن اتریش امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

    لازم به ذکر است که رضا اسدی که طبق گفته باشگاه تراکتور احتمال داشت دوباره به این تیم برگردد، اکنون با این مصدومیت و شکستگی انگشت پا مدت زیادی دور از میادین خواهد بود. علیرضا رحیمی، معاون ورزشی تراکتور در خصوص جذب اسدی گفته بود:

    رضا اسدی در دوره ای که با ما بود، خوب کار کرد و گل های حساسی هم به ثمر رساند. ولی برای جذب او مشکل بزرگی داریم. با او صحبت کردیم اما یک حرفی که درباره این بازیکن شنیدیم این بود که از ناحیه پا دچار شکستگی است و باید آن را بررسی کنیم. اگر هم بیاید یک ماه بعد می تواند بازی کند.پ

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *