×

جام حذفی؛
ماشین در این جام هم حرفی برای گفتن نداشت!

  • کد خبر: 226777
  • 28 آذر 1400
  • مس کرمان با عبور از ماشین سازی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.
    ماشین در این جام هم حرفی برای گفتن نداشت!
  • به گزارش نوبر خبر؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز در حالی میزبانی دیدار تیمهای مس کرمان و ماشین سازی بود که این دیدار در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شد و نکته جالب اینکه هر دو تیم در لیگ یک حضور داشتند.

    در همان دقایق ابتدایی امیرحسین صالحی پس از کنترل توپ توسط بازیکن هم دسته، ضربه خود را از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ماشین سازی زد که این توپ تبدیل به گل شد تا مس پیش بیفتد.

    در دقیقه ۱۷ شوت قهرمانی بازیکن ماشین سازی با سیو خوب گلر مس کرمان راهی کرنر شد. در حالی که ماشین سازی برای گل پیش کشیده بود، حبیب گردانی پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و با ضربه دیدنی دروازه را تهدید کرد که این توپ هم راهی کرنر شد.

    در آخرین دقایق داوود شاهواروقی در موقعیت رییاند قرار گرفت و در حالی که به نظر می‌رسید گل تساوی به ثمر می‌رسد اما او به شکلی عجیب و از دو قدمی توپ را به بیرون زد تا نیمه اول با نتیجه ۱-۰ خاتمه یابد. تنها ۷ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم روی حرکتی از سمت راست زمین، شاهواروقی این باز از داخل محوطه جریمه با ضربه دقیق گل تساوی را به ثمر رساند.

    در حالی که شاگردان حیدرزاده بازی را کنترل کرده بودند و تلاش می‌کردند که بازی را به وقتهای اضافه بکشانند، اشتباه گلزن تیم ماشین سازی شاهواروقی باعث شد تا مس گل دوم را در دقیقه ۸۲ بزند. پاس صیادکوکبی بازیکن تعویضی مس پس از برخورد به بازیکن ماشین به فرخی رسید و او با یک ضربه ساده توپ را از بین پاهای گلر ماشین سازی رد کرد و توپ تبدیل به گل شد. با این پیروزی شاگردان حسین خانی توانستند به مرحله بعدی صعود کنند و ماشین سازی در خانه حذف شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *