×

رکوردشکنی مدیرعامل تراکتور؛
ف.ک، جانشین ف.ک می شود؟ (گزارش)

  • کد خبر: 225894
  • 6 مرداد 1400
  • باشگاه تراکتور در آستانه بازی حساس هفته پایانی لیگ برتر خود خبر از یک تغییر دوباره داد.
    ف.ک، جانشین ف.ک می شود؟ (گزارش)
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف سایپا خواهد رفت؛ تیمی که برای بقا می جنگد و نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دارد. شاگردان فیروز کریمی اما حریفی نخواهند بود که به راحتی این سه امتیاز را به آنها می دهد. تراکتوری ها که با 42 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی حضور دارند، هنوز به کسب سهیمه در هفته پایانی امیدوار هستند. در چنین شرایطی اما شاهد اتفاقی عجیب در اردوی تراکتوری ها بودیم؛ سایت رسمی باشگاه در نقل قولی از جمشید نظمی از اعلام سرمربی جدید باشگاه تا روز یکشنبه هفته آینده خبر داد. مدیرعامل تراکتور حتی از جزئیات این کار هم سخن گفت.

    این در حالی است که در اردوی تراکتوری ها بازیکنان معترض تهدید به فسخ قراردادهایشان کرده اند و پنجره باشگاه به دلیل بدهی بسته است. این موضوع نگرانی هواداران را به دنبال داشته که دوست ندارند تیم شان در جنگ سهیه بازنده باشد. مصاحبه مدیرعامل در چنین شرایطی بدون توجه به شرایط حساس تیم و نارضایتی بازیکنان بسیار جای نقد دارد و مشخص نیست با چه هدفی انجام شده است. این در حالی است که هنوز مدیرعامل تراکتور موضع خود را در مورد اعتراض بازیکنان و تعیین تکلیف آنها اعلام نکرده است.

    به این ترتیب بلافاصله پس از پایان لیگ برتر تراکتوری ها با فیروز کریمی قطع همکاری رسمی خواهند کرد و سرمربی جدید خود را معرفی می کنند. این اتفاق در حالی رخ می دهد که نظمی پیش از حضور در تراکتور با حمایت قاطع از رسول خطیبی اعلام کرده بود که در این مقطع با توجه تجربه خطیبی، حمایت از او کار سختی نیست. بعد از حضور در تراکتور اما نظمی خیلی زود به همکاری این باشگاه با خطیبی اقدام کرده و با استعفای این مربی موافقت نمود. نظمی 3 تیر مدیرعامل تراکتور شد و با رسول خطیبی، سرمربی تیم کار خود را شروع کرد. 10 تیر در کنار فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید تراکتور جشن معارفه خود را پشت سر گذاشت و امروز 6 مرداد (حدود یک ماه) خبر از انتخاب یک سرمربی جدید طی روزهای آینده می دهد. این قطعا یک رکورد کم سابقه برای یک مدیرعامل در باشگاه های فوتبال ایران و سایر کشورها به شمار می رود؛ همکاری با 3 مربی متفاوت در یک ماه!

    بر اساس شنیده ها از منابع آگاه گزینه بعدی نظمی برای نیمکت تراکتور فراز کمالوند است؛ مربی که جدایی عجیبی از استقلال و فرهاد مجیدی داشت تا سایپا را برای ماندن کمک کند اما عجیب تر و سریع تر از جدایی اش از استقلال، با سایپا قطع همکاری کرد؛ تیمی که در هفته پایانی، جنگ تمام عیاری با تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر خواهد داشت و شاید فراز دوست نداشت که دژاوو رخ بدهد. شنیده ها حاکی از آن است که فراز کمالوند دستیاران خود را هم انتخاب و در مورد آنها با باشگاه صحبت کرده است. اکثر نفرات یاد شده، شاگردان سابق فراز کمالوند در دوران بازی شان به شمار می روند.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *