×

آسمان رقیب دوم مس در تبریز؛
طوفان و تگرگ در یادگار + عکس

  • کد خبر: 172639
  • 14 فروردین 1400
  • بارش ناگهانی تگرگ در کنار وزش طوفان شدید در دقایق میانی نیمه اول بازی تراکتور و مس، تیم میهمان را شوکه کرد.
    طوفان و تگرگ در یادگار + عکس
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم های تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی آغاز شد که هوای امروز تبریز ابری بود اما مثل روزهای گذشته بارشی را شاهد نبودیم.

    موقعیت جغرافیایی ورزشگاه یادگار امام که بین دو کوه واقع شده و البته هوای غیرقابل پیش بینی شهر تبریز، در میانه های نیمه اول، تیم میهمان را شوکه کرد. در دقیقه ۲۰ بازی به یک بار، تگرگ شدیدی در ورزشگاه شروع به باریدن کرد که برای مسی ها بسیار عجیب بود و دقایقی در بازی آنها اختلال ایجاد شد.

    در ادامه با بند آمدن تگرگ، باران شدیدی شروع به باریدن کرد. در کنار باران، شاهد وزیدن باد شدیدی نیز هستیم که باعث تخریب کامل سکوهای تبلیغاتی کنار زمین شد. این طوفان به حدی شدید است که بنرهای تبلیغاتی را کنده و به داخل زمین فرستاد. این موضوع باعث شد تا داور در دقیقه ۳۸، بازی را برای یک دقیقه متوقف کند تا کارگران کنار زمین، بنرها را به بیرون انتقال دهند.

    بازی دو تیم در حالی در انجام است که وزش باد ادامه دارد و تاثیر آن را کاملا روی بازی دو تیم مشاهده می کنیم. بازیکنان دو تیم در شرایطی در داخل زمین در حال انجام بازی هستند که نیمکت نشینان و حاضرین در کنار زمین، با لباس های گرم و کلاه خود را پوشانده اند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *