×

لیگ قهرمانان آسیا؛
صعود تراکتور با لغزش مدعیان دو گروه

  • کد خبر: 173805
  • 10 اردیبهشت 1400
  • تی‌تی‌ها با توقف یکی از دو مسابقه در گروه C یا شکست الهلال و استقلال تاجیکستان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.
    صعود تراکتور با لغزش مدعیان دو گروه
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور ایران در شرایطی ۶ مسابقه گروه B لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رساند که شاگردان رسول خطیبی دست به کار بزرگی زدند و بدون اینکه مقابل شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق شکستی داشته باشند، با دو پیروزی و چهار تساوی در آستانه صعود قرار گرفتند.

    تراکتوری‌ها در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شدند تیم فوتبال شارجه که همراه با تراکتور یکی از دو تیم بدون شکست آسیا بودند را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند و با این عملکرد، ۱۰ امتیازی شوند و با یک امتیاز کمتر نسبت به شارجه، در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند.

    شاگردان خطیبی با این برد تفاضل گل خود را ۳+ کردند و بالاتر از السد و شاگردان ژاوی که تیم دوم گروه D هستند و تفاضل گل ۲+ دارند، قرار گرفتند و حالا برای صعود به مرحله حذفی، چشم به لغزش یکی از مدعیان گروه A یا C دارند.

    در گروه A استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان هم‌اکنون ۱۰ امتیازی هستند که شکست استقلال تاجیکستان با هر نتیجه‌ای یا حتی باخت الهلال با تفاضل دو گل، می‌تواند منجر به صعود تراکتور شود.

    اگر شکست استقلال تاجیکستان یا الهلال عربستان اتفاق نیفتاد، تراکتوری‌ها باز هم امید به صعود دارند چراکه عدم پیروزی استقلال ایران در بازی مقابل الشرطه عراق یا توقف الدحیل قطر و الاهلی عربستان، باز هم شاگردان خطیبی را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رساند.

    اخبار مرتبط

    یک پاسخ به “صعود تراکتور با لغزش مدعیان دو گروه”

    1. Adrianna گفت:

      This site truly has all of the information and facts I needed concerning this subject and
      didn’t know who to ask.

      Here is my blog :: buy cialis online without a prescription

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *