×

سپاهان 2-0 تراکتور
صدرنشینی، عیدی تراکتور به سپاهان

  • کد خبر: 172410
  • 28 اسفند 1399
  • تراکتور با دو گل مغلوب میزبان خود شد.
    صدرنشینی، عیدی تراکتور به سپاهان
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان رفت و با دو گل مغلوب این تیم شد.

    سپاهان در نیمه اول با تک گل سجاد شهباززاده در دقیقه ۱۸ برنده راهی رختکن شد. پاس این گل را احسان حاج صفی داد که تا هفته پیش پیراهن تراکتور را به عهده داشت.

    در نیمه دوم شاهد این تغییراتی در ترکیب تیم تراکتور بودیم؛ خطیبی که به دنبال جبران نتیجه بود، سامان نریمان جهان و پیمان بابایی را وارد زمین کرده و تغییراتی هم در برنامه های تهاجمی تیمش داد.

    در اوج حملات تراکتور برای جبران اما یک حرکت عجیب از اکبر ایمانی تراکتور را ده نفره کرد. ایمانی که در نیمه دوم بازی هم چند خطای بی محابا روی بازیکنان حریف انجام داده بود اما از کارت های داور قسر در رفته بود، در دقیقه ۵۸ کارت زرد اول خود را دریافت کرد و در حالی که با توجه به دریافت این کارت و شرایط بازی، انتظار بازی محتاطانه ای از او می رفت، دو دقیقه بعد شاهد انجام حرکتی بودیم که به اخراج ایمانی انجامید. ایمانی در دقیقه ۶۰ بازی ضربه ای را با دست به صورت سروش رفیعی وارد کرد که این حرکت موجب سرنگونی هافبک سپاهان شد. در حالی که اشکان دژاگه به عنوان کاپیتان تراکتور سعی در منصرف کردن داور از نشان دادن کارت زرد دوم به ایمانی را داشت، پیام حیدری روی تصمیم خود مصمم بود ایمانی را اخراج کرد تا پروژه کامبک تراکتور با اختلال مواجه شود.

    ۱۰ دقیقه بعد از این اتفاق، تراکتور صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه پیمان بابایی از دست داد. بابایی در حالی این پنالتی را از دست داد که در نیم فصل اول با پیراهن ماشین سازی دو گل از نقطه پنالتی به سپاهان زده بود.

    در ادامه بازی سپاهان گل دوم را هم به ثمر رساند تا کار را تمام کند. یاسین سلمانی بازیکن تعویضی محرم نویدکیا گل دوم بازی را با یک شوت زیبا وارد دروازه تراکتور کرد تا با ایجاد تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، جشن پایان سال سپاهانی ها کامل شده باشد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *