×

صادقی: مقابل تراکتور باید کم اشتباه باشیم

  • کد خبر: 171311
  • 25 بهمن 1399
  • سرمربی سایپا به انتقاد از مذاکره برخی از تیم ها با بازیکنان جوان تیمش پرداخت.
    صادقی: مقابل تراکتور باید کم اشتباه باشیم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم سایپا در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، فردا میزبان تراکتور خواهد بود. صحبت های ابراهیم صادقی، سرمربی این تیم را در نشست خبری پیش از بازی بخوانید:پ

    هر هفته شرایط خودش را دارد

    آخرین بازی نیم فصل اول است و با تیم تراکتور بازی داریم. تراکتور یک تیم باتجربه است که بازیکنان خیلی خوبی دارد که هر لحظه می توانند نتیجه را به نفع تیم شان تعیین کنند. هر هفته شرایط خودش را دارد و به دنبال این هستیم که از تجربیات هفته های گذشته مان استفاده کنیم. تیم جوانی هستیم و بازیکنان جوان ما روز به روز رو به پیشرفت هستند. با توجه به اینکه بازی در زمین خودمان است و خوشبختانه این فصل در خانه بازی خوبی انجام داده ایم به دنبال این هستیم که در کنار پیشرفت از نظر فنی، نتایج خوبی هم کسب کنیم.

    مقابل تراکتور باید کم اشتباه باشیم

    در بازی فردا با توجه به اینکه تراکتور بازیکنان باتجربه ای دارد، باید کمتر اشتباه کنیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و بچه ها هم از نظر ذهنی و روانی و همه از نظر جسمانی کاملا آماده هستند. امیدوارم که خدا هم کمک مان کند و روز خوبی داشته باشیم.

    می توانستیم در رتبه چهارم یا پنجم باشیم

    صادقی در واکنش به این سوال که تیم تراکتور در این فصل تیم پرنوسانی بوده است گفت: آن ها به نسبت بازی های داخل خانه، در خارج از خانه نتایج خوبی کسب کرده اند. در دو هفته اخیر نتوانستند نتایج خوبی بگیرند اما آنها بازیکنانی دارند که می توانند هر لحظه تاثیرگذار باشند.. ما کاملا آماده هستیم و باتمرکز بالا می خواهیم کارمان را شروع کنیم. می دانید که ما در این فصل دو بازی را در دقیقه نود از دست داده ایم و بردمان را با مساوی عوض کرده ایم. باتوجه به نزدیکی امتیازات در جدول این دو برد می توانست خیلی به ما کمک کند. می توانستیم در این شرایط در رتبه چهارم یا پنجم باشیم. می دانید که ما سعی کردیم  ۱۰ تا تیم امتیازات خیلی نزدیکی باهم دارند. که آرامش تیم و بازیکنان را از نظر ذهنی حفظ کنیم. تمرینات خوبی انجام دادیم

    داوری ها در مجموع خوب بوده است

    تا اینجای لیگ داوری در مجموع خوب بوده است. گرچه برخی مواقع به ضرر ما و بعضی از تیم ها بوده است. من به سلامت داوری مان کاملا ایمان دارم و می دانم که داوران دارند تلاش شان را می کنند. امیدوارم که فردا با کمترین اشتباه روبرو باشیم و هر تیمی که لیاقتش را دارد و از لحاظ فنی خوب کار می کند، نتیجه بگیرد.

    باید آرامش خودمان را حفظ کنیم

    با تیم پنجم سه امتیاز و با تیم چهارم چهار امتیاز فاصله داریم. امتیازات خیلی نزدیک هستند و باید بتوانیم آرامش خودمان را حفظ و نقاط ضعف مان را رفع کنیم. اگر در آن دو بازی پیروزی مان را حفظ می کردیم الان جایگاه خیلی بهتری داشتیم.

    بازی به بازی فکر می کنیم

    وی در مورد پیش بینی اش از رتبه سایپا در پایان نیم فصل گفت: هدف ما با توجه به اینکه فردا بازی مان در خانه است، سه امتیاز را کسب کنیم. می دانیم که بازی سختی داریم. الان نمی توانیم در مورد رتبه مان صحبت کنیم چون که تیم های دیگر هم باید بازی شان را انجام دهند. بازی به بازی فکر می کنیم و با توجه به برنامه بازی ها بلافاصله بعد از پایان نیم فصل اول چهار بازی در پیش داریم. هدف مان این است که در ۴ بازی که این ور سال داریم بهترین نتایج را کسب کنیم.

    بازیکنی که پیشنهاد ۴ میلیاردی دارد را چگونه کنترل کنم؟

    نگرانی که داریم این است که بعضی از تیم ها با بازیکنان ما وارد مذاکره شده اند. همه بازیکنان ما قراردادهای بلند مدت دارند  و مخصوصا بازیکنان جوان رقم قراردادهای پایینی دارند. بازیکنی که قراردادش ۳۰۰ میلیون است، بابت یک سال و نیم به او چهار میلیارد پیشنهاد می دهند دیگر فکرش با ما نیست. فاصله قرارداد بعضی از تیم ها با ما خیلی زیاد است. بازیکنی که ما ظرف دو سال از رده امید به بزرگسالان آورده ایم و قراردادش تازه دویست سیصد میلیون شده وقتی به او پیشنهاد ۴۵ میلیاردی می دهند، چگونه باید کنترلش کنم؟ با چند بازیکن ما وارد مذاکره کرده اند اما با بازیکنانمان صحبت کرده ایم و به همه آنها احتیاج داریم و از همه آنها راضی هستیم. خداراشکر از نظر فنی همه چیز خوب بوده و نسبت به فصل گذشته و اول فصل خیلی پیشرفت کرده ایم. همه بازیکنانمان را می خواهیم و همه شان را نگه می داریم.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *