×

سولدو با رزومه ای عجیب در تبریز؛
سرمربی کروات، جانشین کریمی در تراکتور

  • کد خبر: 226538
  • 21 آبان 1400
  • سرمربی کروات پس از توافق اولیه با مسئولان باشگاه تراکتور فردا در ایران حضور پیدا می کند.
    سرمربی کروات، جانشین کریمی در تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ باشگاه تراکتور پس از متحمل شدن ۳ شکست در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر با استعفای فیروز کریمی موافقت کرد تا خیلی زود با تغییر سرمربی مواجه شود؛ اتفاقی که البته طی چند‌سال اخیر خیلی عادی بوده است.

    جواد نکونام و مهدی رحمتی گزینه های ابتدایی تراکتور بودند که نکو راهی فولاد و حضور رحمتی در تبریز خیلی زود منتفی شد.

    تونی و پسرش به همراه کوجامان و ساغلام ترکیه ای گزینه های بعدی باشگاه تراکتور بودند. این باشگاه اما هیچ نامی از مربیان یاد شده نبرده و فقط به این موضوع تاکید کرده بود که در حال مذاکره با گزینه های خارجی است و قصد استخدام مربی داخلی در مقطع فعلی را ندارد.

    مذاکره با هر ۴ گزینه خارجی فوق در بخش مالی به بن بست خورد تا تراکتوری ها سراغ گزینه های دیگر بروند؛ زوانمیر سولدو، مربی ۵۴ ساله کروات یکی از این گزینه ها بود که توافقات اولیه با او صورت گرفته و این مربی قرار است فردا با حضور در ایران پس از انجام مذاکرات نهایی و حصول توافقات لازم با تراکتور قرارداد امضا کند.

    سولدو که سابقه بازی در تیم های دیناموزاگرب و اشتوتگارت را دارد ۶۱ بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و سرمربی گری را هم در دیناموزاگرب شروع کرد سپس راهی کولن آلمان شد. جالب اینجاست که این مربی از سال۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ هدایت تیمی را بر عهده نداشت و با دستیاری شاندونگ به عرصه مربی گری بازگشت. آدمیرا واکر آخرین تیم تحت هدایت سولدو بود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *