×

جانشین سولدو هم با سپاهان شروع می کند؛
ساغلام بامداد فردا در تبریز

  • کد خبر: 226977
  • 7 اسفند 1400
  • زمان حضور سرمربی مورد نظر تراکتوری ها برای جانشینی سولدو در تبریز مشخص شد.
    ساغلام بامداد فردا در تبریز
  • به گزارش نوبر خبر؛ باشگاه تراکتور روز گذشته از ارطغرول ساغلام به عنوان گزینه اصلی خود برای جانشینی زونیمیر سولدو خبر داد. این باشگاه اعلام کرد که صحبت هایی با سرمربی ترکیه ای انجام شده و در صورت انجام توافق نهایی، قرارداد یک و نیم ساله با او به امضا می رسد.

    بعد از اعلام این خبر، همه منتظر حضور ساغلام در تبریز برای نهایی شدن همکاری طرفین هستند؛ اتفاقی که به نظر می رسد فردا شاهد وقوع آن باشیم.

    طبق اطلاعات دریافتی از منابع نزدیک به باشگاه، سرمربی ترکیه ای بامداد فردا (یکشنبه) وارد شهر تبریز می شود تا صبح همان روز با حضور در باشگاه تراکتور، قرارداد خود را با سرخ پوشان به امضا برساند.

    باشگاه تراکتور پاییز امسال، به محض ورود سولدو به تبریز و به صورت شبانه، قرارداد همکاری با او را به امضا رسانده بود و به این دلیل احتمال عقد قرارداد بامدادی در روز یکشنبه هم وجود دارد. به این ترتیب و بدون توجه به ساعت عقد قرارداد، تراکتوری ها در بازی روز دوشنبه ساغلام را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود مقابل سپاهان خواهند داشت تا به این ترتیب جانشین سولدو هم مثل خود او، کارش را در تقابل با تیم زردپوش اصفهانش شروع کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *