×

گل گهر 4 - تراکتور 1؛
زور شاگردان کریمی به میزبان نرسید

  • کد خبر: 226283
  • 28 مهر 1400
  • گل گهری با کسب یک پیروزی پر گل در هفته اول، شروع توفانی را در لیگ بیست و یکم برای خود رقم زد.
    زور شاگردان کریمی به میزبان نرسید
  • به گزارش نوبر خبر؛ در روز دوم از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران تیم های گل گهر و تراکتور در سیرجان به مصاف هم رفتند؛ هر دو تیم فصل گذشته در رقابت برای کسب سهمیه ناکام بودند و به دنبال یک شروع خوب برای رسیدن به این هدف در فصل جدید بودند. گل گهر در غیاب امیر قلعه نویی که سه ماه نمی تواند کنار تیمش باشد با قدرت ظاهر شد و در همان نیمه اول ۴ بار دروازه تراکتور را باز کرد.

    فیروز کریمی که نمی توانست از خریدهای جدید خود استفاده کند ناگزیر ترکیب تیمش را با بازیکن جوان چیده بود؛ بازیکنان جوانی که البته در میان شان چهره های باتجربه ای هم دیده می شد. در نیمه دوم تنها موفق به جبران یکی از گل های خورده شد و نتیجه را ۴ بر یک کرد تا شاگردان قلعه نویی با یک برد مقتدرانه، برای مدعیان در لیگ بیست و یکم خط و نشان بکشند.

    گل گهر ۱ – تراکتور ۰ (امین پورعلی ۱۲): روی پاس مهدی تیکدری از سمت راست، امین پورعلی در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت و با یک ضربه زیبا از زاویه بسته توپ را از بین پاهای اخباری وارد دروازه کرد.

    گل گهر ۲ – تراکتور ۰ (سعید صادقی ۱۶): اشتباه خط دفاعی تراکتور در پشت محوطه جریمه توپ را به سعید صادقی رساند که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه با برخورد به بهزاد سلامی تغییر جهت داده و با عبور از مقابل چشمان اخباری به گل تبدیل شد.

    گل گهر ۳ – تراکتور ۰ (مرتضی تبریزی ۲۱): یونس شاکری با یک کنترل زیبا و پاس دقیق در داخل محوطه جریمه، مرتضی تبریزی را صاحب توپ کرد که این بازیکن با شوتی دقیق توپ را وارد دروازه اخباری کرد.

    گل گهر ۴ – تراکتور ۰ (سعید صادقی ۳۸): یونس شاکری بعد از اینکه در موقعیت تک به تک محمدرضا اخباری را دریبل زد با یک ارسال کوتاه سعید صادقی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه سر گل چهارم را برای میزبان به ثمر رساند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *