×

سایپا 1-2 تراکتور
زنده باد وقت های اضافه!

  • کد خبر: 171346
  • 26 بهمن 1399
  • تراکتور از سد میزبان خود در تهران گذشت.
    زنده باد وقت های اضافه!
  • به گزارش عصر تبریز؛ تیم های سایپا و تراکتور در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک تیم تراکتور همراه بود.

    شاگردان شجاعی در این دیدار با گل مهرداد حیدری در دقیقه ۷ از سایپا عقب افتادند اما در وقت های تلف شده نیمه اول دو بار دروازه حریف را باز کرده و با حفظ این گل ها در نیمه دوم، برنده بازی شدند.

    تاخیرهای به وجود آمده در نیمه اول باعث شد تا راکی، داور بازی ۸ دقیقه وقت تلف شده را اعلام کند. این وقت های تلف شده برای تراکتور بسیار خوش یمن بود و آنها توانستند از حالت بازنده به برنده تغییر وضعیت دهند.

    در حالی که سایپا تا پایان ۴۵ دقیقه با یک گل از تراکتور پیش بود و می رفت که برنده راهی رختکن شود، شاگردان شجاعی یک بار در دقایق ۲+۴۵ و ۵+۴۵ دروازه میزبان را باز کردند تا یک ۸ دقیقه توفانی را در ورزشگاه پاس قوامین شاهد باشیم.

    گل اول تراکتور را خانزاده روی ارسال زیبای دژاگه با ضربه سر به ثمر رساند و گل دوم این تیم را نیز بوحمدان به شلیکی غیرقابل مهار وارد دروازه منادی کرد. تراکتور با کسب این برد، ۲۲ امتیازی شد اما در همان رتبه هشتم باقی ماند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *