×

گردان تا اطلاع ثانوی محروم شد؛
حکم فوری دروازه بانی که می خواست داور را کتک بزند

  • کد خبر: 213632
  • 14 تیر 1400
  • دروازه بان تیم ذوب آهن از کلیه فعالیت های فوتبالی تا اطلاع ثانوی محروم شد.
    حکم فوری دروازه بانی که می خواست داور را کتک بزند
  • به گزارش نوبر خبر؛ در جریان بازی امروز تیم های ذوب آهن و سایپا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، شاهد رخ دادن صحنه جنجالی بودیم که طی آن می رفت که به حادثه ناگواری منجر شود.

    در همان دقایق ابتدایی بازی امروز، فرار مهاجم سایپا پشت مدافعان ذوب‌آهن باعث شد تا شهاب گردان از دروازه خودش خارج شود و به شکل مشهودی بازیکن سایپا را در خارج از محوطه جریمه سرنگون سازد. تصمیم اولیه داور، نشان دادن کارت زرد به گردان بود که اعتراضات کادر فنی سایپا را به همراه داشت. یک دقیقه بعد و قبل از اینکه بازی مجددا آغاز شود، داور چهارم این بازی، علی صفایی را برای مشورت به لب خط فراخواند و پس‌ازآن صفایی به سمت گردان برگشت و کارت زرد خود را پس گرفته و او را با یک کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

    گردان که از این تصمیم داور بسیار عصبانی و به‌نوعی شوک شده بود، از این‌رو که می‌دانست این تصمیم حاصل مشورت داور چهارم است، به سمت او حمله‌ور شد. این در حالی بود که مسئولان ذوب‌آهن هر چقدر سعی در آرام کردن او داشتند اما به علت فیزیک بدنی گردان قادر به این کار نبودند و گردان در چند نوبت می‌خواست تا خودش شخصا از خجالت داور چهارم بربیاید اما به هر ترتیبی که بود از حادثه بزرگ جلوگیری شده و دروازه بان ذوب آهن به بیرون از زمین هدایت شد.

    واکنش کمیته انضباطی به این اتفاق فوری و صریح بود. سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران دقایقی پیش با انتشار خبری از محرومیت گردان خبر داده و نوشت: “دیدار تیم های ذوب آهن و سایپا در حالی برگزار شد که از سوی شهاب گردان، دروازه‌بان تیم ذوب آهن تخلفانی مبنی بر رفتار نامناسب نسبت به تیم داوری این مسابقه رخ داد. وی با صدور قرار دستور موقت کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیتهای مرتبط با فوتبال محروم است.”

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *