×

ادامه پاس کاری ماشین سازی؛
دعوای زنوزی و ششگلانی بالا گرفت

  • کد خبر: 172452
  • 6 فروردین 1400
  • هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در واکنش به نامه مالک باشگاه ماشین سازی اعلام کرد که فعلا امکان واگذاری این باشگاه وجود دارد. در واکنش به این نامه، زنوزی هم اعلام کرد که قصد ادامه تیم داری را ندارد.
  • به گزارش نوبر خبر؛ بعد از حواشی و اتفاقاتی که طی سال های اخیر رخ داد، محمدرضا زنوزی، روز سوم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با ارسال نامه ای به هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که قصد واگذاری این باشگاه را دارد.

    طی چند ماه اخیر شاهد واکنش هایی از سوی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی به نتایج ضعیف ماشین سازی بودیم. واکنش هایی که حواشی را هم به دنبال داشت و در نهایت به صدور چند بیانیه منجر شد. درخواست زنوزی از رئیس هیات فوتبال استان اما در حالی صورت گرفت که این هیات علی رغم ابراز نگرانی هایی که طی ماه های اخیر نسبت به وضعیت ماشین کرده بود، از توانایی کافی برای اداره باشگاه برخوردار نبود و همه در انتظار واکنش رسمی این هیات به نامه زنوزی بودند.

    سرانجام بعد از مذاکرات چند روزه بین هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و نماینده زنوزی، سایت رسمی این هیات نامه ای را از زبان رئیس خود منتشر کرده و اعلام نمود که در شرایط فعلی امکان واگذاری باشگاه ماشین سازی وجود ندارد. نامه ششگلانی به زنوزی با جمله ای شروع شده که با توجه به مذاکرات چند روز اخیر طرفین بسیار عجیب به نظر می رسد؛ جمله ای که در آن به صحت و سقم مکاتبه زنوزی با هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی اشاره شده است.

    همان گونه که در تصویر نامه یاد شده مشاهده می کنید، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی از محمدرضا زنوزی خواسته تا پایان فصل به مالکیت خود در باشگاه ماشین سازی ادامه دهد. در این نامه دلایلی برای این درخواست ذکر شده و در پایان نیز از زنوزی خواسته شده تا در صورت امکان و بخاطر حفظ اعتبار فوتبال آذربایجان و در راستای تداوم عنایت و خدمات مالک ماشین سازی، ترتیبی اتخاذ شود تا مدیریت باشگاه تا پایان فصل با مدیریت او صورت گیرد تا در آینده ای نزدیک مقدمات انتقال ماشین به مالک جدید انجام بپذیرد.

    محمدرضا زنوزی نیز در واکنش به این نامه عجیب، نامه ای را منتشر کرده و ضمن ابراز شگفتی از پاسخ ششگلانی، به موارد جدیدی اشاره کرد که می تواند باعث ابعاد جدیدی از فعل و انفعالات صورت گرفته در هیات فوتبال استان را روشن کند. زنوزی همچنین اعلام کرده با وجود نامه ششگلانی، قصد ادامه فعالیت در باشگاه ماشین سازی را ندارد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *