×

پیمان فروشی نیست!
دست رد تراکتور به سینه پرسپولیس و گل گهر

  • کد خبر: 226885
  • 12 بهمن 1400
  • باشگاه تراکتور برنامه ای برای فروش قرضی یا دائمی پیمان بابایی ندارد.
    دست رد تراکتور به سینه پرسپولیس و گل گهر
  • به گزارش نوبر خبر، پیمان بابایی یکی از بازیکنان تیم تراکتور است که طی هفته های اخیر چند پیشنهاد از تیم های دیگر داشته که خواهان جذب او در نقل و انتقالات زمستانی بودند.

    بعد از پیشنهاد پرسپولیس که ابتدا رسانه ای شد و سپس با مخالفت باشگاه تراکتور مواجه شد، باشگاه گل گهر سیرجان هم اخیرا پیشنهاد جذب بابایی را به باشگاه تراکتور ارائه کرده است. پاسخ باشگاه تراکتور به این پیشنهاد هم منفی بوده و این باشگاه در مقطع فعلی قصد فروش مهاجم خود را ندارد.

    بابایی در این فصل فروغ فصل گذشته را نداشته و در 13 بازی تنها 4 گل زده است. با وجود این عملکرد اما این بازیکن بهترین گلزن تیمش به حساب می آید و با توجه به اینکه سولدو نشان داده تمایل زیادی به استفاده از عباس زاده در ترکیب اصلی تیمش ندارد، پیمان در حال حاضر مهاجمی است که سرمربی تراکتور روی حضورش در نیم فصل دوم حساب باز کرده و موافق جدایی او نیست.

    به این ترتیب با وجود پیشنهاداتی که به آنها اشاره شد، پیمان بابایی در تراکتور ماندنی خواهد بود مگر اینکه پیشنهاد معاوضه وسوسه برانگیزی در میان باشد. البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که مدیرعامل تراکتور چندی پیش از پرداخت درصد مقرری از قرارداد بازیکنانی که درخواست جدایی داده بودند و بابایی هم در میان شان حضور داشت، خبر داد؛ اقدامی که حق فسخ یک طرفه را از این بازیکنان سلب می کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *