×

دستیار اول خطیبی در راه تبریز

  • کد خبر: 171603
  • 4 اسفند 1399
  • دستیار خطیبی در آلومینیوم در تراکتور هم کنار این مربی خواهد بود.
    دستیار اول خطیبی در راه تبریز
  • به گزارش نوبر خبر؛ رسول خطیبی روز گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور انتخاب شد و امروز شاهد برگزاری اولین تمرین سرخ پوشان آذربایجان با این سرمربی بودیم.

    یکی از مهمترین موضوعات مهم مطرح شده پس از انتخاب خطیبی، موضوع دستیاران این مربی در تراکتور است. البته به نظر می رسد که رسول خطیبی در تراکتور هم از حمید عبدالهی به عنوان دستیار اول خود استفاده خواهد کرد.

    عبداللهی که دستیار خطیبی در آلومینیوم بود، از سوی مسئولان این باشگاه عنوان سرمربی موقت انتخاب شد اما دقایقی پیش با انتشار بیانیه ای از این سمت کناره گیری کرد تا با حضور در تبریز، به کادر فنی تراکتور ملحق شود.

    متن بیانیه عبداللهی به شرح زیر است:

    به‌نام آنکه عهدش وفاست
    مدیریت محترم باشگاه آلومینیوم اراک، جناب آقای سعیدعباسی
    باسلام
    همانطور که مستحضر هستید از روزی که به دعوت رسول خطیبی برای کمک به باشگاه آلومینیوم همکاریم را آغاز نمودم، باتمام توان برای پیشبرد اهداف باشگاه تلاش کردم اما همان طور که می‌دانید بعداز جدایی خطیبی از تیم فوتبال بزرگسالان، اعتماد کامل برای ادامه همکاری با بنده وجود نداشت و چون باشگاه به دنبال انتخاب گزینه اصلح برای هدایت تیم است و بنده هم از نظرفنی و اخلاقی به سرمربی سابق تیم تعهد دارم، لذا از ادامه همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک انصراف داده و امیدوارم با استعفا اینجانب موافقت فرمایید.
    پیشاپیش از کمک‌ها و اعتماد جنابعالی و هیات مدیره محترم کمال تشکر را دارم.
    حمیدرضا عبدالهی

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *