×

حمید عبداللهی:
در ساق پای بچه ها خستگی مشهود بود

  • کد خبر: 174200
  • 20 اردیبهشت 1400
  • مربی تیم تراکتور خستگی را رقیب اصلی تیمش در بازی امشب مقابل پیکان دانست.
    در ساق پای بچه ها خستگی مشهود بود
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور در حالی که نیمه اول بازی با پیکان را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند با دریافت گل زودهنگام در نیمه دوم، بازی برده را با تساوی عوض کرد. صحبت های حمید عبداللهی، مربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از این بازی بخوانید:

    خستگی رقیب اصلی تیم بود

    همان گونه که از شارجه من در مصاحبه قبل از بازی آخرمان گفتم  ما تنها مشکلی که داشتیم، فشار بسیار زیادی در بازی های آسیایی به ما آمد. در نشست خبری قبل از بازی امشب هم گفتم که خستگی رقیب اصلی تیم بود. نه تنها تیم ما بلکه پرسپولیس هم امشب مساوی کرد و استقلال هم تا این لحظه که من صحبت می کنم باخته است.

    در ساق پای بچه ها خستگی مشهود بود

    نهایت تلاش مان را کردیم که بازیکنان را ریکاوری کرده و به پیک برسانیم. این کار را کردیم اما فکر می کنم که بازیکنان فقط در سی دقیقه ابتدایی بازی، بسیار خوب بازی کرده و سرزنده و بانشاط بازی کردند. کسانی که اهل فن باشند متوجه می شوند که در ساق پای بچه ها خستگی مشهود بود. مصدومیت زود هنگام خانزاده ناشی از همین خستگی بود که در مورد آن صحبت کردم. هرچند پیمان کشاورز که به جای خانزاده وارد زمین شد، با بازی خوب خود نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد .

    روی یک اشتباه فردی گل خوردیم

    خیلی زود گل زدیم و در همان نیمه اول چند موقعیت خوب هم داشتیم که گل نشد. در نیمه دوم متاسفانه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. ۳۰-۳۵ دقیقه پایانی کار هم  فقط پرتاب اوت بود. هر چه ما می گرفتیم، بازی دوباره چند دقیقه می رفت روی اوت! از نتیجه اصلا راضی نیستیم. آقای خطیبی هم در رختکن همین را گفتند.

    خستگی بلای جان مان شد

    منطقی باید بگویم که خستگی بلای جان مان شد. امیدوارم که در بازی بعدی که ۵-۴ روز بعد خواهد بود بتوانیم این مشکل را حل کنیم. این فاصله کم بازی ها به خصوص تیم های آسیایی را اذیت می کند.

    در مورد اشکان و مسعود چیز خاصی نیست که بگویم

    باشگاه پیش از این نظر خود را اعلام کرده بود. اشکان و مسعود از بزرگان تیم ما هستند. در آسیا هر وقت در زمین حضور داشتند نهایت تلاش شان را کردند. همان طور که باشگاه گفت اشکان و مسعود حتما از سرمربی و باشگاه مرخصی گرفتند و چیز دیگری نمی توانم بگویم. آقای آذرنیا و باشگاه هم همین را گفتند که مرخصی هستند و بر می گردند. یادتان باشد در مورد تیم هایی چون تراکتور چنین خبرهایی زیاد است و چیز خاصی نیست و اگر بود می گفتم چون سعی می کنم همیشه صادق باشم. این بازیکنان به قدری باشخصیت هستند که مساله پیش نیاید.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *