×

خطیبی: تراکتور از همه اسم ها بزرگتر است

  • کد خبر: 171601
  • 4 اسفند 1399
  • سرمربی تراکتور اعلام کرد که هنوز لیست خروجی و ورودی به باشگاه نداده است.
    خطیبی: تراکتور از همه اسم ها بزرگتر است
  • به گزارش نوبر خبر؛ رسول خطیبی، در حاشیه اولین جلسه تمرینی خود با تراکتور صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:

    از مردم آذربایجان رخصت می خواهم

    از مجموعه باشگاه تراکتور بابت اینکه مرا به عنوان سرمربی انتخاب کردند تشکر می کنم. افتخار می کنم که سرمربی تیم بزرگ تراکتور شدم. خود من در این شهر بزرگ شدم و بخاطر این مورد افتخار می کنم که در این مجموعه کار می کنم. از پیشکسوتان، هواداران و مردم آذربایجان رخصت می خواهم و امیدوارم که روزهای خوبی در کنار هم داشته باشیم.

    تراکتور از همه اسم ها بزرگتر است

    تراکتور از همه اسم ها بزرگتر است و مطمئن باشید که به خاطر نام تراکتور با کسی تعارف ندارم. در مجموعه ای که کار می کنم نام تراکتور برایم از همه چیز مهمتر است و همه باید در اختیار تیم باشند. انشالله که بتوانیم با تمام وجود برای این تیم کار کنیم و سربلند باشیم. سربلندی تراکتور باعث سربلندی مردم آذربایجان خواهد بود.

    لیست ورودی و خروجی اعلام نکرده ام

    من تا الان نه اسمی به باشگاه داده ام و ورودی و خروجی اعلام نکرده ام. بعد از تمرین جلسه ای در این مورد با باشگاه خواهیم داشت. من فقط صبح امروز با پیمان بابایی تماس گرفتم و او برای عقد قرارداد در باشگاه حضور یافت. انشالله بعد از جلسه امروز لیست ورودی و خروجی را به باشگاه خواهم داد. انشالله چند بازیکن که مدنظرمان است را جذب کنیم تا تیمی محکم و قوی روانه مسابقات کنیم.

    وی در پایان اظهار داشت:

    از مردم اراک و مسئولین شهر اراک، هواداران و بازیکنان آلومینیوم تشکر می کنم و روزهای خوبی برایشان آرزومندم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *