×

خرید تراکتور توسط مس؛ شایعه یا واقعیت؟

  • کد خبر: 225953
  • 21 مرداد 1400
  • به نظر می رسد که خرید تراکتور از سوی صنایع مس را باید یک شایعه محض بدانیم.
    خرید تراکتور توسط مس؛ شایعه یا واقعیت؟
  • به گزارش نوبر خبر؛ بعد از اینکه باشگاه تراکتور به دلیل مشکلات مالی، فصل پر تنشی را به پایان رساند، شایعات زیادی مبنی بر انصراف محمدرضا زنوزی از تیم داری مطرح شد. این شایعات زمانی بیشتر قوت گرفت که محتوای جلسه آنلاین هیئت مدیره باشگاه پیش از انتخاب فرازکمالوند به صورت غیررسمی به بیرون درز شد. در این جلسه مواردی مطرح شد که نشان می داد زنوزی برای هزینه کردن تراکتور نسبت به دو فصل ابتدایی محتاط تر عمل می کند.

    زنوزی در ماه های اخیر تمرکز اصلی خود را روی کارهای اقتصادی خود معطوف کرده و وظیفه درآمدزایی را به عهده مدیرعامل باشگاه گذاشته است. نظمی اما بر اساس شنیده ها علیرغم مذاکره با چند مورد مناسب، نتوانسته هزینه های جاری باشگاه در نقل و انتقالات را تامین کنید. در چنین شرایطی شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر پیشنهاد باشگاه مس سونگون برای خرید باشگاه تیراختور مطرح شد که به نظر نمی رسد راه به جایی ببرد.

    منصور حضرتیان، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه مس سونگون در این‌باره اظهار داشت: این موضوع شایعه است. خود من هم در فضای مجازی این خبر را دیدم و بسیار تعجب کردم. تا الآن در هیأت‌مدیره چنین چیزی مطرح نشده است و همان‌طور که گفتم من هم در فضای مجازی برای اولین بار آن را شنیدم. این اتفاق نیاز به تصمیم کلان مدیریتی دارد اما تا این لحظه باشگاه مس سونگون برنامه‌ای برای خرید باشگاه تیراختور ندارد و کاملاً این موضوع را تکذیب می‌کنم.

    البته خرید باشگاه تراکتور از سوی مس پروسه بروکراتیک بسیار فرسایشی دارد که با توجه به قوانین موجود در صنایع مس ایران می توانیم آن را از همین الان غیرممکن بدانیم. یکی از مهمترین لازمه ها، تغییر نام تراکتور است که به هیچ عنوان به نظر نمی رسد چنین اتفاقی را شاهد باشیم. تغییر دولت در این مقطع، از دیگر موانع بزرگی است که با توجه به شرایط صنایع مس ایران، هر گونه تصمیم گیری بزرگ را به چندین ماه بعد موکول می کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *